Hallo meiden, Ik snap het effe niet meer, zoals je mijn cyclus ziet.. Laatste was 25 dagen en als die aanhoud voor deze keer ben ik 4 dagen overtijd maar normaal is mijn cyclus 27 dagen dat betekent dat ik vandaag 1 dag overtijd ben... Heb al een test in huis gehaald zo ga straks testen, alleen ben ik sinds gisteren ziek... koud dan weer warm, misselijk s ochtends, koude handen, steken in buik, geen trek in eten, heel suf, en erg moe.. Heb ik nu een griep of ben ik zwanger..... Zoiezo ga ik straks als mannetje er is testen... vind t spannend.... Herkent iemand dit die symptonen of ben ik gewoon ziek...
Tja kan beide kanten op eerste half jaar kan je cyclus ook nog rare dingen doen ,,Bij zelf nog na een jaar Ik duim voor je meid
jeetje ik weet het niet. ik weet wel dat ik reuze benieuwd ben. dus we horen het dalijk? succes.... liefs esther
Zodra die thuiskomt...... maakt dat niet uit... Dacht altijd dat je s ochtend moet testen.... Maar op de test Clear Blue staat dat t niet uitmaakt, wat zijn die krengen duur zeg. Dit is de eerste keer dat ik test dus ben helemaal hyper ondanks mijn koorts
Ow ja beetje vies verhaal maar ben helemaal niet droog ofzo.... Vanmiddag tampon erin gedaan nou die zat helemaal onder t slijm..... Normaal als je ongi word ben ik kurkdroog... Nou over kurken gesproken als t positief is knallen hier de kurken vanavond hahaha...
spannend! Ja, duur he? Als je zwanger bent, test je trouwens met hoge koorts ook wel positief hoor! Had ik bij m'n eerste ook! (Wat was ik ziek dat weekend... )
Ja joh.... ik heb me ook ziek gemeld van werk gisteren. Maar ik heb ook zo n vreemde smaak in mijn mond. Ik kan t niet plaatsen gewoon, trouwens leuk meiden dat ik effe mijn ei kwijt kan.... bedankt
Ik weet niet hoe ijzer smaakt... nooit geproeft eigenlijk.... Maar het is een bittere, vieze aparte smaak... Ik ga ook effe verder lezen hier... en wachten... en wachten... waar blijft die nou.....
hoe laat zou íe thuis moeten zijn dan? Trouwens...heb al anderhalve week veel slijm, maar nu vandaag dan eindelijk ook iets wat op ongi begint te lijken (zie banner). WERD DUS WEL EENS TIJD!
Tussen 4 en 5.... dus elk moment maar zal je net zien... File..... Hij weet niet dat ik hem gekocht hebt, effe verrassing. Hij wilde t weekend nog aankijken nou ik kan niet wachten... Nou inderdaad na 50 dagen.... het blijft raar t lichaam, snap er ook niets van...... Sterkte meid Hoop voor je en iedereen dat we allemaal snel op een roze wolkje kunnen gaan zitten.
Hahaha ik ook...... gewoon plasje in een potje doen en die test erin hangen toch.... Arggggggggggggggg ik zit te stuiteren op mijn stoel
stuiter maar naar een roze wolkje toe dan! (zie het al voor me.. ) enne...hoe zit het met het plassen? Nog een beetje op te houden?
Hahaha nee ik moet wel plassen maar ik hou t op totdat die er is... Samen gemaakt, samen delen toch Hij is er nog niet.....