Ik vraag dit voor een vriendin van mij Wie durft er iets van te zeggen: Op dag x krampen, x+1 vruchtbaar slijm en krampen, x+2 zere tepels, geen vruchtbaar slijm meer, x+3 buikpijn.( Ergens rond x+8 begint bloedverlies, maar daar mag je geen rekening mee houden in bepaling) Wanneer zouden jullie zeggen dat ovulatie is geweest? Iemand weet van hoe dat zit met vruchtbaar slijm?
Lastig te zeggen. Ik heb een dag of 5 voor ovulatie al vruchtbaar slijm tot een dag of 2-3 na ovulatie. En dat wisselt ook per cyclus. Denk dat het op basis van deze gegevens erg lastig is aan te geven wanneer er een eisprong heeft plaatsgevonden.
Ja snap ik. Maf hè. Ik heb dus echt 1 dag vruchtbaar slijm en dan daarna zere tepels en die houden echt dagen aan. Mijn lf is om te janken, mijn cyclus sowieso. (Tussen de 60 en de 100 dagen) . Misschien volgende keer toch maar ovutesten gebruiken.. maar ja, pcos dus niet betrouwbaar..
Misschien kan je elke ochtend je tempratuur opnemen zodat je kunt zien of je een ovulatie hebt gehad. Zo ben ik er ook achter gekomen hoe mijn cyclus ongeveer in elkaar zit.
Ja ben niet nieuw in het wereldje Ik wil eigenlijk niet tempen. Wil je dat goed doen, moet dat elke dag, op hetzelfde tijdstip, in bed. En als je cyclussen richting de 100 dAgen gaan(en eroverheen) is dat gewoon stom, haha. Ik word ergens tussen de 7-16 dagen na het vruchtbare slijm ongesteld Ben bekend met een wisselende LF ook met Spotting op 7dpo(toen ik nog clomid slikte in een ver verleden..). Dus mijn eisprong ligt ergens rondom het vruchtbare slijm.