Wel of niet testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

:eek: Dag dames, ik moet eigenlijk nog 9 dagen wachten met testen. Maar aangezien mijn menstruatie nog niet echt helemaal 100% gelijk loopt iedere maand vraag ik me af wanneer kun je het beste testen?
    Niet te vroeg anders slaat hij misschien neagatief uit. :( maar heb veel verschijnselen dus weet het niet meer zo goed. Ben allemaal maar zo moe iedere morgen dat ik opsta. Last van mijn borsten niet normaal meer. Geprikkeld,snel op mijn tenen getrapt. Heel veel eten,bodemloos gevoel. ook nog steeds last van mijn branderige tranende ogen. MIsselijk Smorgens. O wat nu weet het echt niet meer. :cry:
    Anders toch maar testen,denk ik morgen ochtend. Groeten jennie72

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    je kan het proberen, maat je kan ook voor de zekerheid nog even wachten dan wete je zeker dat je test goed is.
    veel succes tascha

3. Niet meer actief

Hai bedankt maar wachten is moeilijk hoor.Ik zie dat jij ook nog 10 dagen moet wachten?Vervelend is dat he?
    Ik hoop dat het goed komt,groeten jennie72

4. Niet meer actief

Ik zou nog even wachten meid, het zo jammer zijn als hij onnodig negatief zo zijn nu. en over een week ineens positief

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou in ieder geval wachten tot je op dag 28 bent.. dat is een normale cyclus.

6. Niet meer actief

He die natas,long time no speak. Ik zal inderdaad wel wachten nog 8 dagen maar het worden wel de 8 langste dagen van mijn leven. Maar het is niet anders. :eek: ;) bedankt andere dames ik laat het jullie wel weten wat er uit komt. :(: :(: :(:
    groeten jennie72

7. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik zou ook nog even wachten, misschien een onnodige teleurstelling als je nu al wel gaat testen.....

8. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik zou ook wachten met testen

en hoop dat ie wel positief is

heel veel liefs samantha

9. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    het is idd verstandiger om te wachten, ik heb het niet gedaan eon wordt er alleen maar onzeker van. ! keer positief, 2e keer negatief!! Heb je dus werkelijk niets aan......

10. Niet meer actief

Weederom bedankt dames, ik zal wel wachten maar is erg moeilijk hoor!
    Ik weet ook niet wat het is of waarom ik me zo voel maar ja noem het een voorgevoel. :( ik kan het mis hebben laten we hopen van niet maar ja ik zal echt moeten wachten. Ik heb wel sinds een paar dagen een rara smaak in mijn mond. Moet dit perse een ijzersmaak zijn? :rolleyes: :idea:
    Nou ja je kunt er toch geen pijl optrekken dus wachten maar weer. ;)
    groeten jennie72

Share This Page