alweeer ongesteld!

Discussion in 'Zwanger worden' started by majrim, Jun 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. majrim

majrim Lid

Feb 4, 2006
    34
    0
    0
    Groningen
    ik moet het toch echt ergens kwijt (fijn dat jullie dit willen lezen.)
    We zijn namelijk nu een jaar bezig om zwanger te raken (we willen zooo graag)
    Helaasvandaag weeer ongesteld! Dat betekend dat ik deze maand mijn eisprong al op dag 11 al heb gehad!(had ook al zon vermoeden gezien mijn temperatuurlijst...)dit is mijn kortste cyclus tot nu toe. normaal is het iets van 29, 30 of 31 dagen. kan ik nu zeggen dat ik onregelmatig ben??
    bah zeg, baaal zo ongeloofelijk, voel me alleeen maar vedrietig, kan geen kind meer zien, en dan al die zwangeren om me heen...bah! wat nu?op naar de huisarts dan maar? en wat zal die dan gaan testen? (de temperatuurlijsten liggen klaar in ieder geval..)en hoe gaat het dan als ik onregelmatig ben? ik weet totaal niet meer waar ik aan toe ben. heeft iemand misschien nog nuttige tips?voel me er zo shit onder..o ja en uit mijn hoofd zetten probeer ik, maar is niet heel makkelijk....

Liefs Mirjam :cry:

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    He meid, wat vervelend. Ik zou naar de HA gaan en vragen hoe nu verder. Hij kan je doorsturen en misschien alvast e.e.a. uitleggen. Sterkte!

3. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
    Balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je er wanhopig van wordt. Het lijkt mij inderdaad ook slim om naar de huisarts te gaan.
    Als je al een jaar bezig bent, kan hij je wellicht nu doorverwijzen.

Succes en sterkte!

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dat is balen meid, wat je cyclus betreft, zo heel onregelmatig is ie niet - 29-30-31 (vindt het wel een mooie cyclus)

en aangezien jij zegt dat jullie nu al een jaar bezig zijn, is het niet overbodig om nu toch maar eens (met temp lijsten en al) een afspraak te maken bij je HA (en je niet zomaar weg laten sturen) om te vragen hoe nu verder....

er zijn natuurlijk tig dingen die jezelf kunt doen om een (eventuele) bevruchting te bevorderen maar dat zul je inmiddels zelf ook wel weten..

hoop voor je dat je een ha heeft die begrip heeft voor je situatie en je niet wegstuurd met kom over een half jaar nog maar eens terug..

veel succes :D

5. labmuisje

labmuisje Actief lid

Apr 19, 2006
    245
    0
    0
    Ga maar lekker naar de HA hij zal waarschijnlijk het zaad van je partner willen laten onderzoeken of hij stuurd je door naar een gynocoloog. Neem je temperatuurlijsten wel mee dit is voor hem een bewijs dat jullie er al heel serieus mee bezig zijn. Als hij jullie doorstuurt (iets wat je ook kan vragen of hij dat wil doen, alleen moet je dat vantevoren wel even goed overleggen met je partner want dan ga je de mmm in en ben je daar aan toe?) dan zal de gyn. allerlei testen kunnen gaan doen om uit tezoeken waar eventueel een oorzaak ligt dat jullie nog niet zwanger kunnen worden. Hou er wel rekening mee dat 90% van alle stellen in twee jaar zwanger raken, met of zonder mmm. Als je verder vragen heb over de onderzoeken die een gyn dan kan gaan doen wil ik je best wat over vertellen. Ik werk namelijk op een laboratorium en doe daar ook fertiliteitsonderzoeken, weet er een klein beetje wat vanaf van uit mijn werk.

Succes verder en sterkte

Groetjes labmuisje

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Bah....dit is echt niet leuk voor jullie zeg! Al zo lang wachten op kleintje. Je doet er idd goed aan hiermee naar je huisarts te gaan. Hij kan jullie dan doorverwijzen naar de gyn. Aan je cyclus kan het naar mijn gevoel echt niet liggen. Je bent hartstikke regelmatig! Suc6, hoop dat jullie gauw zwanger raken

7. majrim

majrim Lid

Feb 4, 2006
    34
    0
    0
    Groningen
    hallo,

heel erg bedankt voor jullie fijne berichtjes. Ja he? toch maar naar de huisarts... pff is toch wel een stap hoor (maar goed, voor het doel...)we gaan er voor (als ik mezelf weer bij elkaar heb)

liefs Mirjam

8. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Mirjam,

Veel sterkte bij de ha. Het is idd niet makkelijk om er naar toe te moeten.
    Ik hoop dat hij jullie serieus neemt en niet zomaar wegstuurd.
    Liefs kit

9. majrim

majrim Lid

Feb 4, 2006
    34
    0
    0
    Groningen
    o ja, wilde er toch nog even bij vermelden dat ik in februari wel een (vroege, 2 weken overtijd)miskraam heb gehad, dus het KAN wel...maar goed, oook dat was niet leuk..

Share This Page