afgelopen zondagavond, ben ik ongi geworden, na een cyclus van 25 dagen tenminste dat dacht ik, maandag en dinsdag was het gewoon, en sinds woensdag niets meer als ik ongi ben, dan ben ik dat altijd minstens een week. is dit wel gewoon een ongi of kan het een innesteling zijn?
Ik kan daar geen antwoord op geven. Als je twijfelt zou ik gewoon een test doen. Ik had alleen wat bruine troep toen ik zwanger bleek te zijn. 2 Dagen rood bloed beschouwen ze als een menstruatie. Maar je weet het nooit...
het was niet helder rood bloed, maar is 2 dagen niet een beetje te lang voor een innesteling? misschien moet ik toch maar even een test ophalen wordt weer spannend dus
De verloskundige en huisarts zeiden beiden dat het kan. Er zijn veel vrouwen die het hebben. Zolang het niet helder rood is kun je nog steeds zwanger zijn. Ik sprak in mijn vakantie een vrouw die heeft 3 weken lang bruine afscheiding gehad, en nu al 5 maanden zwanger... Gewoon een test doen is de enige oplossing om je vraag beantwoord te krijgen denk ik.
Ik heb zelf ook 4-5 dagen oud (bruin) bloed gehad (in de week dat ik ongesteld moest worden). Dacht echt dat het kwam omdat het pas mijn eerste ronde was dat ik de pil niet gebruikte (dus ontpillen). Toch een week daarna maar even een testje gedaan en hartstikke zwanger! Dus 2 dagen zou echt wel kunnen. Een test kan je meer duidelijkheid geven, gewoon even doen! Succes.
bedankt voor jullie antwoorden! het kan alle kanten nog op dus, ik ga morgen maar een test halen, dan weet ik het tenminste zeker. en anders op naar de volgende ronde.
Ik heb ook 2 dagen oud bruin bloed gevloeid, alleen was dit niet rond mijn NOD, maar 3-4 dagen na mijn eisprong.. wat kan dit dan zijn? Nu is het weer weg. Vorige maand had ik het ook een dagje, dacht toen misschien innesteling en uiteindelijk ook niet zwanger. Vandaar dat ik me afvraag wat het is.