hallo allemaal, ff me hart luchten hoor vandaag kon ik testen en negatief pffff heb helemaal geen ongie klachten ,wel wat dikke aders op me borsten en een kriebel onder in me buik....en een pijn onder in me rug maar denk dat dat komt omdat we een weekendje weg zijn geweest en dat dat bed niet echt fijn lag... ik baal er echt van . ik wil het gewoon weten dus ik denkt dat ik morgen maar weer ga testen ... ben al 4 maanden stipt optijd ongie .... dus ik vindt het zo spannend heb zelfs gedacht om vanavond anders nog een test te doen .... groetjes bianca
oh wat spannend!als ik jou was zou ik toch tot morgenvroeg wachten met testen omdat je hcg gehalte dan het sterkst is!spannend!!!!ga voor je duimen liefs
Ja, zeker morgenvroeg testen, ik heb ook een paar keer 's avonds getest en ook heeeeel vaag streepje, dan ben je misschien toch weer teleurgesteld, ik weet het...! Wachten is killing! Probeer het toch, ochtend-urine is toch iets beter geconcentreerd! Ik hoop het voor je!! Liefs Niki
Ik duim mee, en zou ook tot morgenochtend wachten!!! Ik had mijn posi test ook 'pas' na 3 dagen overtijd, op dag 1 en 2 teste ik nega!!!!
Als je er rustiger van in je hoofd wordt om vanavond de test te doen zou ik dat vooral doen! Anders lig je alleen maar te malen. Hou er gewoon rekening mee dat het negatief kan zijn. Ben je dan morgen of overmorgen nog niet ongesteld kan je eventueel opnieuw weer een test doen. Ik zal voor je duimen! Groetjes Linda PS Na het nogmaals goed doorlezen van alle berichtjes zie ik nu dat jou berichtje van gisteren was. Heb je toch getest? Of gewacht tot vanochtend? We horen het vast nog wel! Groetjes Linda
hoi allemaal ja getest vanmorgen en negatief (snik snik) maar nog steeds geen gevoel dat de duivels moeten komen...... ik wacht maar ff af (zal wel moeten hahhaha) en dan vrijdag of zaterdag er maar weer een testje tegen aan gooien.... liefs bianca
Ik zou over een weekje nog een keer testen! Ik ken veel meiden die ook dat advies kregen en dan vet posi testten Sterkte met wachten meis! Ik duim voor je!!