Goedemorgen, Ik loop de hele week al te kwakkelen met lichamelijke klachten. Heb gister nog op de HAP gezeten. Mijn lichaam hyperventileert, hart neemt een loopje en krijg kramp in mijn handen. Dit was verder niets ernstigs zei de arts. Mijn darmen liggen ook al een week stil, daar heb ik movicolon voor gekregen, maar dat spul krijg ik niet weg. Spuug het gelijk weer uit. Nu heb ik de hele week al wel wat waterige afscheiding, niet veel. Ga ik net naar het toilet, verlies ik gewoon slierten, troebele, vieze, waterige afscheiding (sorry voor de benaming). Ik kan tien voor half 3 pas bij de huisarts terrecht. Iemand hier ervaring mee of weet wat het mss kan zijn? De klachten nemen steeds meer toe ipv af, maak me nu wel zorgen. Alvast bedankt.
Geen ervaring mee! Maar probeer je movicolon door een beetje vanilevla te doen. Deden we in het verpleeghuis. Blijkt minder vies! Sterkte
Movicolon maakt dat allemaal heel dun toch. Kwark reageert er niet op weet ik toevallig. Ik ga straks wel kwarkjes halen, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Bedankt!
Miischien zijn deze klachten een uitting dat je niet lekker in je vel zit (onbewust?). Op een gegeven moment laat je lichaam zien dat het genoeg is en komt het er op deze manier uit.
De Movicolon deed ik in een glas vruchtensap, niet te koud want dan kon ik het glas in een keer leegdrinken.
Vruchtensap is zuur en kan mijn maag niet verdragen op t moment. De stress is teveel en komt er op deze manier uit, wel vreemd. Ik zit middenin de pil strip en dergelijke. Nouja, ik wacht wel af. Iig bedankt
ga je naar de huisarts voor de afscheiding of voor je andere klachten? (gewoon een vraagje hoor) afscheiding is volgens mij net als ongesteldheid niet altijd precies hetzelfde van vorm en hoeveelheid en daar zal ik me dus helemaal geen zorgen om maken
Ik ging voor de afscheiding. Heb dit nooit zo erg gehad en icm mijn buikpijn moest ik langskomen. Alles is weer gecheckt omdat ik last blijf houden,, morgenvroeg uitslag.
Oh gets, hoop dat er snel een oplossing voor je komt Movicolon heb ik zelf ook, het is vies inderdaad haha maar ik had zoiets 'als het helpt dan drink ik alles' dus nu gooi ik het vaak zo naar binnen en pak ik snel een glas water er achteraan haha.
Watersap weet ik niet, kan ik proberen. Dankje voor de tip. Ik hoop ook dat er morgen wat duidelijkheid komt. Toch die movicolon maar weg zien te krijgen iig.
roosvise laxo heeft de zelfde werking als movicolon (heb ik zelf ook gebruikt) je moet er wel wat meer voor drinken, maar smaakt gewoon naar roosvise en dan kun je die vieze movicolon laten staan