Vanmiddag, 3 dagen voor NOD getest, geen ochtendurine gebruikt dus... dit is een matcare midstream test, gesloopt en wel Zag eigenlijk al heel gauw een héél vaag lijntje, nu een aantal uren later wordt hij wel steeds vager/grijzer. Bekijk bijlage 73468
Ik zie wel een licht vaag streepje. Probeer het morgen nog eens met ochtendurine Duim voor je dat je dan een knaltest heb!
ik zie ook een streepje!! wat spannend meis... hoef er eigenlijk niet eens heel erg voor te turen, over 2 dagen is ie hopelijk duidelijker! liefs
ik zie ook een streepje hoor..de eerste van mij was nog onduidelijker daarna werd het steeds duidelijker.. succes!
Oeioei wat spannend... had hier zo NIET op gerekend! Hij wordt wel steeds vager trouwens, iemand ervaring mee? Heb hem ook nog even in negatief gezet Bekijk bijlage 73481
Ik zie ook wat! Spannend joh, zo vaag was mijn eeste test ook (13mei) en vandaag had ik echt een knaltest. Dus, gewoon over 2 dagen nog een keer testen zou ik zeggen. Hoe voel je je?
Ik zie hem ook. Ik wil je niet ontmoedigen, en misschien is het bij jou niet zo maar ik had afgelopen maand ook ongeveer zo'n streepje op die test en ik werd gewoon ongi.. Hopelijk heb je over een paar dagen een knal test!