3 verschillende positieve ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mammatje89, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik wilde dit graag aan jullie laten zien.

Vanavond rond 7 uur deed ik mn ovutestjes. ik heb de sensitest dipstick, ik heb groene dipsticks van ova-test.com en de CB Digital.

Hier show ik mijn 3 positieve testen.

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ehm....waarom doe jij 3 verschillende testjes? :D

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Haha.... Nou dat ging eigenlijk zo. Normaal doe ik altijd sensitest, maar ik had een hele tijd geleden testjes besteld bij ovatest maar die kreeg ik pas na 4 of 5 weken, dus ik dacht nu, ik ga ze beide eens proberen, kijken wat het verschil eventueel is. En....... Ik had die digitale testen nog liggen van vorige maand, en aangezien ik wist dat ik dit weekend mischien een posi test zou krijgen, heb ik die digitale CB gedaan voor de zekerheid. Voor extra bevestiging.

Maar nu kan ik beter vanavond, morgen ochtend en avond, en maandag ochtend en avond sex hebben dan moet k toch wel een goeie kans hebben. Na maandag heeft het denk ik geen nut meer om sex te hebben, dan is mn ei toch al gesprongen.

( ik bedoel geen nut om voor een zwangerschap te sexen, Wel voor de fun natuurlijk )

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    De datum 02 moet dus 03 zijn. Maart haha

Deel Deze Pagina