Niet uitnodigen! Stel dat er in de toekomst een verzoening komt, of een toenadering, dan zal het niet aanwezig zijn op jullie huwelijk vast wel een plaatsje krijgen. Het levert nu alleen maar spanning en valse verwachtingen op. Maar ik snap je twijfel en afwegingen wel. Je kunt het niet meer overdoen he!?
Hoe zou jij het vinden als jij ook niet door je dochter wordt uitgenodigd op haar bruiloft.Die vrouw heeft je het leven geschonken. Hoe heeft het zover kunnen komen dat jullie elkaar 2 jaar niet hebben gezien.Ik bedoel jullie zijn allebei volwassen kunnen jullie het dan niet uitpraten?
Tsja, ik vind het allemaal zo makkelijk gezegd. Het is natuurlijk wel je moeder? Maar voor mij zelf is het moeilijk voor te stellen dat ik mijn moeder er niet bij zou willen hebben of om te bedenken wat er ZO erg kan zijn waardoor ik mijn moeder daar voor uit zou sluiten. Ze heeft je gedragen, opgevoed, verzorgd. Ik zou het afschuwelijk vinden als mijn zoon mij niet op zijn bruiloft zou willen hebben.
Ik zou haar wel uitnodigen.. Al is het alleen maar om het feit dat je het jezelf dan nooit kan verwijten dat je het niet gedaan hebt.. Je kunt spijt hebben dat je haar hebt uitgenodigd, er kunnen dingen anders lopen dan je wilt maar daar kun je op dat moment wel mee omgaan.. Maar ik denk echt dat je er, ondanks alles, later echt spijt van krijgt als je haar niet uitnodigd..
Nee hoor ze heeft me gedragen en daarmee was de koek op! Daarna heeft ze me alleen thuis laten liggen vervolgens ben ik via kinderbescherming in tehuizen, pleeggezinnen etc. gekomen tot ze vond dat ik wel weer naar huis kon op mn 9e om vervolgens hetzelfde te doen omdat ik toen oud genoeg was om alleen thuis te blijven. ik had een sleutel en er lag altijd geld om eten te kopen als ik honger had. en hoe het zo had kunnen lopen, ja daar heb ik wel meer voor nodig dan een topic en daar gaat het ook nu helemaal niet om. ik was er zelf misschien al wel uit maar ik ben altijd bang dat ik uit boosheid iets doms doe en dit is een eenmalige kans. Het is voor mij nog zo vers dat ik zo boos ben om alles en ik wellicht uit boosheid de verkeerde keuze maak. Jullie hebben hiermee wel mijn keuze bevestigd en ik nodig haar dus niet uit. voelt een stuk prettiger nu dank jullie wel.
Dat bedoelde ik er ook mee te zeggen, ik kan niet oordelen, want ik weet niet hoe de vork in de steel zit. Ik ga dan uit van de relatie die ik met mijn moeder heb en dan zou ik me nooit voor kunnen stellen dat ik haar niet uitnodig.
ik zou het ook niet doen... hoe triest ook hoor! maar tis jou dag! En dan ook echt alleen JOU dag.... Niks mag jou mooie dag verpesten meid , en je moet al helemaal niet op je tenen lopen op die dag!
Zelfde situatie hier alleen dan met m'n vader. Ik nodig hem niet uit. En voor de mensen die zeggen: het is toch je moeder? En in mijn geval m'n vader. Die kunnen niet oordelen. Je hebt niet voor je lol geen contact. Soms is het is toch je moeder niet genoeg. Zeker niet als deze persoon je pijn doet/ heeft gedaan. Kies voor jezelf.. Het is je goed recht meid! Ik leef met je mee.. Maak er een hele mooie dag van!!
Ik zou het niet! voor mij zou ze al te ver zijn gegaan met het bedreigen dat ze je dochter van je af zou pakken.. No way! Hoe hardt het ook is, dadelijk zit je 'weer' aan der vast!
Volgens mij is het erger als je moeder deze dag vergalt, dan dat je achteraf spijt zou hebben omdat het toch goed is gekomen tussen haar en jou. Ik zou het risico niet willen lopen en haar dus niet uitnodigen. Liever een zwart randje aan de dag, dan een compleet vergalde dag.
Ik zou het ook niet doen, als ik je verhaal zo lees! Ik kan me goed voorstellen dat je hierom geen contact meer hebt! Lekker gaan genieten van je dag zonder je moeder!! Want je krijgt spijt als ze er wel bij is!
Oh nee, ik zou haar ook niet uitnodigen. Het is jullie dag, als ze komt is er misschien ook nog stennis op de dag die voor jullie super speciaal moet zijn. Hier ook ervaring met familie niet op bruiloft. Tot op heden nog geen spijt van