op vakantie..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ons Kleintje, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi meiden!
    we zijn nu net een week weggeweest naar centerparcs,
    opzich hebben we een leuke week gehad, maar Ons Kleintje was totaal uit zijn ritme. Hij heeft best veel gehuild:(
    Normaal gesproken slaapt hij van 19.00 tot 6.10-6.30 oid. Maar nu wilde hij savonds niet slapen, werd hij s nachts een paar keer wakker en moesten we uren opblijven, om vervolgens weer om half zes op te staan. Ook was ie misselijk, moest overgeven en had last van zijn tandjes. we zijn eigenlijk wel weer aan vakantie toe:)
    Dit was onze eerste vakantie met zijn drietjes,
    Hoe verliep jullie eerste vakantie als gezin?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Dat is toevallig!
    Wij zijn een paar weken geleden ook een midweek naar Centerparcs geweest en onze dochter was ook een beetje van slag toen we weer thuis waren.
    Slecht slapen, weer huilen bij inslapen, slecht eten etc.
    Maar na een week was het weer normaal.

3. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hier ook een ramp! De eerste vakantie was naar Oostenrijk op wintersport. Alleen maar huilen huilen huilen, niet willen eten/slapen, snotverkouden en door het hoesten ook 2 keer overgegeven:s. De heen en terugreis daarintegen was het een schatje, terwijl we er 20 uur over hebben gedaan op de heenreis! (terug 10 uur)
    Van de zomer willen we toch echt weer op vakantie maar we zitten nog erg te twijfelen wat we het beste kunnen doen.

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

in sept zijn wij voor het eerst op vakantie gegaan met caravan.
    1ste dagen ging goed, en naar mate de week vorderde werd ze in eens snachts wakker en huilen en dat werd met de week erger snachts, overdag geen problemen, thuis zette ze dat voor (heb haar denk ik te snel eruit gehaald, maarja staat op een camping wil dan geen overlast bezorgen) thuis gewoon lekker laten huilen in bed, na 1 nachtje jengelen sliep ze daarna weer als voorheen.

wij gaan volgende week weekje naar limbo land met de caravan, hoop dat ze het goed doet en niet te veel snachts gaat spoken

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

eerste keer was toen Ties 5 weken oud was... dan is het natuurlijk nog makkelijk.

als Ties net een jaar is gaan we kamperen in Frankrijk, met een grote tent. Voor Ties maakt het over het algemeen niet uit waar (en met wie) hij is, dus ik vertrouw er eigenlijk gewoon op dat het wel goedkomt.

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    onze 1e vakantie als gezin moet nog gebeuren, vorig jaar zag ik dat absoluut niet zitten.
    Dus ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen.

Deel Deze Pagina