wel of niet vechten voor mijn relatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door boomstam, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Sorry vind dit een hele rare uitspraak. Ik kan me namelijk je vorige topic nog herinneren waarin je temperatuurkaartjes bij hield en ovulatie testen deed. Ik kan me dus niet indenken dat jullie/jij niet bewust voor een kindje zijn gegaan.
    Voor de rest sluit ik me geheel aan bij Edelhertje.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Word beide maar eens volwassen.

Bewust onveilige seks hebben als condooms op zijn, maar zeggen niet bewust voor een kind te gaan? Je snapt toch wel op het moment dan je seks hebt zonder condooms je zwanger kan raken en dat dit niet bij iedereen 1,5 jaar kan duren? En dan niet eens de verloskundige bellen als je een bloedprop verliest? Ik vraag me dan echt af waar jullie mee bezig zijn!

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ze ging wel bewust voor een kindje als je haar andere topics mag geloven. (ging ff terug lezen n.a.v een reactie vam.een ander lid net). Gewoon temperatuur curves bijhouden en al. Dus topicstartster wees gewoon eerlijk...

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind jullie beider gedrag echt onvoorstelbaar onvolwassen en onverantwoordelijk.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nav je andere topics over deze "man" zou ik hem echt nooit in mijn leven willen houden. Ookal is hij de vader. Zoals hij je behandeld zou bij mij kilometers over de grens gaan. Ik vind hem ook narcistische trekjes hebben. Maar dat is speculatie.

Ik denk dat je zelf ook snel volwassen moet worden en eerlijk naar jezelf toe. Wat wil je? Waar zie je jezelf en je kindje over 5 jaar? Met deze man?

En zeker de vk belken. Daar zijn ze voor en deze vragen zijn voor hun niet vreemd. Je hebt nu ook een kindje waar je verantwoordelijk voor bent.

Moeilijke situatie. Ik wens je veel wijsheid toe meis.

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Bijna alleen de openingspost gelezen.
    Ik zou hem 3 maand naar Italië laten trekken (of waar dan ook naartoe laten trekken, maar alleszins uit jouw buurt). En kijken hoe het dan staat met "jullie".

7. adi

adi Niet meer actief

mee eens eerlijk gezegd..

Ik ken geen andere topics van TS, maar in deze komt ze meer over als een 14jarige die graag een gezinnetje wil spelen..
    Zowel qua gedachtengang mbt verantwoordeijkheid, gedrag na een bloedprop enz, als qua schrijfstijl.

8. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Grow up! En bel de vk!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou best samen willen wonen met een kleuter, heb ik ook wel gedaan....Maar dat was niet mijn partner ;)

Ts: ik mag het misschien niet zeggen, maar ik doe het toch....Jullie zijn beiden ontzettend kinderachtig bezig en ik vind het triest dat jullie kindje hier uiteindelijk de dupe van wordt. Is het niet nu, is het wel over een paar jaar.... Jeetje.....
    Ik kan best begrijpen dat zijn familie niet staat te springen dat er bij jullie een kindje geboren wordt.

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Waarom zit hij jouw telefoon uit te pluizen? Heeft hij daar reden toe?

Heeft hij zelf misschien iets te verbergen?

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook gezien je andere topics: ik had allang mijn koffer gepakt en weggegaan. Je komt heel naief over ts. Hij maakt je voor van alles en nog wat uit, manipuleert je en je tolereert het. Je vrijt zonder vooebehoedsmiddelen, maar was niet bezig bewust zwanger te worden. Hoe noem je het dan?

Wat je vriend betreft, die had ik allang de deur gewezen. Zijn gedrag tov jou is op zijn zachts gezegd respectloos en kleinerend. Hoe rot hij zich ook voelt, hij heeft net als jij er zelf voor gekozen zonder voorbehoedsmiddelen te vrijen, dan moet je ook je verantwoording nemen. Hij heeft geen enkel recht zich zo af te reageren op jou. Als jullie nu al niet met elkaar door een deur kunnen, hoe moet dat dan straks met kleine? Jullie wonen merendeel van de tijd niet eens samen en hebben nu al continu mot.

Ik zou maar eens een heel goed gesprek aangaan en open kaart spelen met elkaar.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb ook even terug gelezen.Vreemd dat ze dan hier beweerd van niet.

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    N.a.v. Je andere topic, partner laten erkennen? En dit.. Zeg ik; dumpen die handel. Sorry kan er niks anders van maken.

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Moet altijd zo lachen om de sherlocks hier, die hele topics uit het verleden gaan zitten uitpluizen en analyseren.... beetje triest wel eigenlijk.
    En dan denk ik er gelijk achteraan, stel nou Sherlocks, als jij eens in die schoenen komt te staan waarin ts nu staat, hoe anderen met jouw topics om zullen gaan en deze volledig gaan zitten uitpluizen en analyseren.... zeg nou eerlijk? Beetje triest toch?
    Hier zit toch geen enkele ts op te wachten? Ook niet als ze het evt. over zich afroept door een schrijfstijl of een emotionele actie... je doet nou eenmaal hele rare dingen in zo´n situatie. Niet meteen gaan oordelen. Meteen een goed voornemen lijkt me.

15. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Krijg wel een beetje het 'is dit wel waar' gevoel.

Zo ja, ik blijf bij mijn mening, bel je verlos, je kind is belangrijker dan je (beetje kinderachtige) schaamte
    En zoek hulp van buitenaf, voor jullie beide.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heb ook terug gelezen, toen zag ik ineens dat het topic over naam kiezen ook van TS was....(had ik al gelezen toen, wist niet dat het dezelfde TS was)

Vriend vond dat hij recht had op de naam kiezen en het desnoods tegen de zin van TS een andere zou opgeven, want zij "mocht al baren"....Echt TS, wat doe je in vredesnaam met zo'n man?

17. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Misschien dat ze nog komt reageren met uitleg.

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Hoe oud is je vriend nou? 25 of 27?

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Én je bent onderwijzeres op de basisschool? Daar wordt ik serieus stil van...... Dat iemand die zo labiel overkomt en dingen liegt/verdraaid (als ik het fout zeg, mijn oprechte excuses) voor de klas staat en kinderen iets moet bijbrengen.....:$

Dit bericht klinkt echt heel lelijk, heel gemeen, maar ik vind dit echt ernstig.....:(

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Klinkt als een borderliner met hechtings problematiek..
    Helaas ooit zelf zo'n vent gehad...

Maar goed, ook vind ik jou niet geheel volwassen gedragen. Je laat hem staan? Rijd weg? Weer een veilige persoon die hem in de steek laat.. Borderline of niet, zoiets doet pijn..

En dan ook nog t verhaal over je zwangerschap. Lees hier verschillende dingen over. Jullie gingen er niet helemaal voor, maar je temperatuurde wel....

Ik zou is heel goed gaan nadenken wat je in dit leven wilt.. Wie jij als persoon bent..
    En niet allemaal "verschillende verhalen aanhouden". Je hoeft ons niets wijs te maken meis, t is jouw leven.

Deel Deze Pagina