Nieuw symptoom; steekjes!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurr82, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Meiden graag jullie advies.
    Ik denk mijn ei te hebben gehad 20 maart tot 24 maart. Ik heb geen symptomen gevoeld tot zojuist, aanhoudend steekjes links onderin.
    Wat kan dit zijn? Ik heb een gemiddelde cyclus van 36 dagen, dus verwacht mijn NOD ergens 7 april toch op z'n vroegst?

2. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik had steekjes rechtsonderin, bleek achteraf mijn innesteling te zijn geweest. Verder ook geen symptomen.. maar goed, iedereen is anders, dus verheug je niet teveel op mijn verhaal haha :p al gun ik het je natuurlijk van harte!!

3. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!
    Het is nu alweer opgehouden.... zou het? Dus stel dat het de innesteling was geweest dan zou mijn lichaam nu hcg aanmaken?
    Ik wacht denk ik toch maar even wacht met testen...

We hebben deze afgelopen periode braaf om de dag geklust.. hoop het zo erg!

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi,

Ik loop een beetje gelijk met je, ik heb op 25 maart mijn eisprong gehad. zit nu dus 7 dagen na eisprong en voel vanaf zaterdag ook alleen maar steekjes, erger dan anders. Meestal word ik 10 dagen na mijn ei ongesteld dus dat zou nu vrijdag moeten zijn, ik ben benieuwd!
    Mijn borsten steken ook, mijn eetlust word minder, maar het meest vallen op de steekjes en het zeurderige gevoel daar beneden.

Helaas nog even afwachten en dan maar hopen dat we beide positief testen!!!

5. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn steekjes zijn inmiddels afgelopen.. sh*it!
    Ik heb een verhoogde eetlust, ben wat sneller chaggerijnig en hebeen hele lichte rugpijn links (kan ook spierpijn zijn).

Wanneer ga je testen Lies? Ik misschien eind deze week?

6. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had net trouwens bij afvegen ook wat draderig slijm! Wat is dat nu weer? Kan toch niet, eisprong is allaaaaang geweest!

7. Boeffie2013

18 dec 2012
    34
    0
    0
    Werk en me schatje
    Den Haag
    ik heb na mijn ei , tot vandaag mijn nod alleen maar lichte steekjes en bezigheden in mijn onderbuik , waar ik voor heen nooit last van heb gehad ! en vind het totaal niet een menstruatie lijken , en heb onwijs last van mijn borsten ! heel apart van die steekjes van die heb ik ook !
    dus wie weet...... ik hoop het van harte meis

xx

8. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Och, ik had ook maar een kwartiertje steekjes! En daarna ook draderig slijm :p dus toen dacht ik dat het mijn ei was. Maar toch de innesteling geweest.. Ik gun het jullie ook! Als je wel positief test, ben ik erg benieuwd! :D

9. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woman ik had hooguit twee minuten steekjes. En nu rugpijn :( wat ik vrij vaak heb voordat ik ongi word. Had jij dat ook?

10. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hmm okee. Bij mij duurde het ongeveer kwartiertje denk ik? Weet niet meer zo goed, heb niet vaak rugpijn.. Maar had wel dat ik de woensdag na NOD enorme buikpijn had, echt dat ik dacht dat ik ter plekke ongi ging worden.. was al helemaal in paniek, want was niet thuis en ik had niets meegenomen voor zon aanval :p

Maar geen ongi..... Nu kan het bij jou wel gewoon ongi worden. Ik wil je geen valse hoop geven. Ik weet alleen nog dat ik was overtuigd van een echte ongi. En die niet kwam.

11. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 21 maart als het goed is mijn ei gehad, ik heb ook lichte steekjes onderin aan de zijkant, ik ben de laatste dagen chagrijnig en ik had een paar dagen geleden ineens allemaal pukkeltjes. Helaas denk ik niet dat het deze ronde raak is, denk dat mijn menstruatie er gewoon aan komt. Ik ga morgen ochtend testen.

12. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    En en en... heb je positief getest?
    Ben benieuwd!!

Ik kan me ook aanmelden voor de steekjes links onderin. Nu begint het langzaam ook een beetje licht te steken rond mijn navel, maar mijn NOD is pas over ruim 2 weken :( Dan kan je nu toch lang niet al een innesteling voelen? :$

Hmz.. vreemd.. ik laat het op me af komen!

13. joko13

joko13 Lid

30 mrt 2013
    17
    0
    0
    kinderopvang :-)
    eindhoven
    Ik ben in jan gestopt met de pil ! Kreeg afgelopen zaterdag menstruatie pijn! GEEN menstruatie te bekennen, vandaag test gedaan en was positief :) :) :) :) ! Weekend ook veel ontlasting gehad en vrolijk gevoel van binnen!

14. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ben benieuwd! Ik had ook pukkeltjes, en toch zwanger! Terwijl dat normaal ongi symptomen zijn.. Ik ben dus benieuwd naar je test!!!! :D

15. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Geniet en op naar een gezonde bevalling!

16. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik durf niet te testen dames..
    Als ik uitga van een gemiddelde cyclus (van de laatste 6 zeer onreglmatige cyclussen) dan is dat 36 dagen en houdt dat in dat ik 10 april kan testen. Wanneer zouden jullie testen?

Symptomen vandaag zijn NUL! Ik had gisternacht nog even een gevoelige baarmoeder omdat ik keihard niestte en voelde ook nog heel even wat rugpijn (voelt meer als lichte spierpijn).

Ik laat het denk ik ook gewoon maar even op mij afkomen....

17. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ik loop ongeveer een beetje gelijk.
    Heb mijn ei vorige week gehad, woensdag 27 maart.
    Zaterdag een lichte steek gehad toen ik in de auto zat.
    Gister op mijn werk moest ik af en toe echt even recht gaan zitten.
    Dit heeft bij elkaar een half uur geduurd...
    Nu een beetje rommelend/zeurend gevoel en 's avonds vooral ERG gevoelige borsten..
    (haha of het komt door mijn BH, dat hou ik mezelf maar voor!! haha)

Verder ineens veel zin in chocolade?
    Hou ik normaal helemaal niet van?!?!

18. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Oehhh Joko13 leuk! Wanneer ben je uitgerekend? En heb je al verloskundige gebeld? Ik net!! :D Echt leuk! Ik heb 6 mei echo en controleafspraak aansluitend.... supergaaf verjaardagscadeautje, want ben de dag erna jarig! :D

Hmm Fleur82 dan wacht je toch nog gewoon even? =) Ook al ben je wel zwanger, dan maakt het nog niet uit, want dan blijf je dat ook nog wel even :p en anders.. dan weet je ook weer waar je aan toe bent =( en kun je er weer met volle moed tegenaan! Al hoop ik voor jou het eerste natuurlijk!

Klinkt spannend Keef85! Maar het is dus maar weer afwachten... ;) duurt lang he?

19. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb getest, kon niet wachten, resultaat is omo-wit. :(
    Misschien wel te vroeg getest maar goed, ik ben weer met twee benen op de grond.

20. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    de steekjes zijn bij mij alweer een paar dagen over. Wel zeurende pijn onder in de rug. Sinds gister pukkeltjes een paar.

Maar net helaas bloed bij afvegen, baal enorm, kan wel janken.
    Weer een lf van maar 8-9 dagen, dat is veel te kort iemand daar tips en ervaringen mee?!
    Voel me nu ook gruwelijk misselijk worden, gisteravond ook ineens. (voordat ik wist dat ik bloedverlies had)
    Snap er even helemaal niets meer van,en word even helemaal hopeloos bbah...............

Deel Deze Pagina