Mooie combi en vernoemen moet je doen als jij je er goed bij voelt. Voor mij hoeft vernoemen ook niet maar ra ra ra wat is er bij ons gebeurt ?? Inderdaad ons kindje is vernoemd en wel naar mijn vader, mijn zusje, mijn schoonvader en naar mijn opa. Mijn man vindt innitialen bijzonder en mooi. Nadat wij de roepnaam hadden gekozen hebben we gekeken of de namen van de opa's en zusje erbij paste en dat lukte. Ons zoontje heet Stijn Reinder Sem Rinus en zijn achternaam begint ook weer met een S. Rinus is de naam van mijn schoonvader en een deel van mijn opa (katrinus) Dus veel S-en en R-en op de envelop als er post komt. Ik zou bij vernoemen wel letten op de letters die op de envelop komen te staan als er post komt.
Ik hou zelf helemaal niet van vernoemen (hoe doe je dat dan bij je volgende kindje(s) en voelen mensen zich niet gepasseerd? Wat als je alleen maar meisjes of juist jongens krijg? En ik hou niet van tradities.. maar goed, lekker boeiend) Maar ik wou ook even zeggen dat ik Jonne een superleuke naam vind! Dus bij deze
Ik vind de namen allebei leuk hoor!!! Ikzelf was helemaal niet van het vernoemen, maar mijn vriend heeft dezelfde naam als zijn vader en opa En die vindt het heeeeeeeeeel belangrijk dat zijn zoon ook zo heet...Nou mooi niet dus, dacht ik meteen. Nu hebben we een mooi compromis: als we een jongen krijgen, geven we hem de naam die mijn schoonmoeder als koosnaampje aan mijn vriend geeft: Yari. En als we een meisje krijgen, krijgt ze als tweede naam de naam van mijn oma: Anna. Zo zijn we allebei blij! (en heb ik toch een beetje gewonnen )