wel of niet vertellen aan schoonouders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bakegirl, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    ik heb gewacht tot de echo 8.4 en daarna vertelt, omdat ik zelf zeker wou zijn of het wel goed zat

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Dit vind ik eigenlijk een heel goed advies. Goed inzicht! +1

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mijn moeder wist ook gelijk al de eerste dag, schoonmoeder pas na een goede echo.. Luister gewoon naar je gevoel meid! En het is helemaal niet lullig tegen over je schoonmoeder ;)

4. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Wij weten nu helemaal zeker wat we gaan doen. Het is onze keuze en het maakt niet uit wat zij ervan vinden.

5. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    onze relatie met schoonouders is gewoon goed. Alleen heeft mijn schoonmoeder een probleem met geheimpjes bewaren. Of het wordt doorverteld aan de hele familie, al haar vrienden en collega's en in hun wijk (waar ook weer familie van mijn familie woont) Of ik moet steeds aanhoren dat ze het geheim moet houden op een manier die mij stress oplevert.

6. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Mijn moeder wist het na de positiefe test later tegen mijn vader verteld zelfde dag en doe vond het heeerl moeilijk zijn mond te houden hij was zo trots dus toen schoonbroer mijn zus en zwager verteld en toen kon schoonbroer zijn mi d weer niet houden waardoor we het snel tegen de redt moesten zeggen. Mijn schoonvader is zwaar alcholist en zij letterlijk oh ik kom wel als het er is.

Deel Deze Pagina