Afscheidstraktatie ivm verlof?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door jpostma, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Hallo,

Aanstaande woensdag 1 juni is mijn laatste werkdag en dan mag ik met verlof. Heb donderdag en vrijdag er gratis bij ivm hemelvaart :D
    Nou vroeg ik mij af of het leuk is om een soort van afscheidstraktatie mee te nemen of iets anders leuks.
    Heeft iemand dit gedaan en/of leuke ideeen??

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi,
    Ik had omdat het mijn laatste dag voor mijn verlof was, en de dag voor mijn verjaardag, getrakteerd op cupcakes met zo'n roze toef erop. Voelen erg goed in de smaak!

Genieten van je verlof!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Twee jaar geleden en ook nu weer getrakteerd op oa roze koeken, chocola en cake oid. Wordt wel op prijs gesteld wanneer je trakteert, in ieder geval wel op mijn werk.... kon ik ook meteen even mn vervangste "herintroduceren" (zij heeft me nl twee jaar geleden ook vervangen :D )

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Goed idee! Ga ik ook doen, denk ik. Al is iedereen waarschijnlijk dan op vakantie, maar goed.

Bedankt voor de tip!

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik wil voor mijn verlof ook cupcakes uitdelen, in zakjes met een roze lintje er aan. Van marsepein ga ik dan baby-schoentjes maken en op de cake'jes zetten.. Heb nu al zin om het te maken :D

6. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Ik heb uiteindelijk muffins gemaakt. Met een topping van chocolade en muisjes :D

Deel Deze Pagina