Allereerst heel veel sterkte.......maar wat je vraag betreft...Niet vertellen. Als hij er op een gegeven moment achter komt voelt hij zich gepasseerd omdat je zoiets belangrijks niet hebt verteld. En dan weet hij dat je hem niet belangrijk genoeg vond om het aan hem te vertellen. Na alles wat hij tegen jou heeft gezegd verdient hij het niet eens om het te weten en als het ware betrokken te worden bij iets wat jij doormaakt (hoe erg het ook is).
Jeetje zeg, wat ontzettend naar voor je..heel veel sterkte. Ik zou het ook niet vertellen. Hij heeft je al zoveel pijn gedaan en ik ben heel bang, dat als je het hem vertelt, dat ie je daarmee weer pijn gaat doen. Maar ja, t is een man en die kunnen ineens heel snel schakelen, t kan maar zo zijn dat ie ineens weer heel leuk en lief tegen je gaat doen. Maar pas op, trap er niet in hoor. Hij heeft je genoeg gekwetst met zijn woorden en daden. Laat hem maar links liggen. Pas goed op jezelf.
Jeetje meid wat een onmogelijke keuze! Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met het verwerken van je MK Ik vind dat je vanuit jezelf moet redeneren en niet vanuit hem. Want wat je ook doet, hij zal het toch zo verdraaien dat hij er als 'sterkste' uitkomt in zijn ogen.. Vertel je het hem namelijk wel dan ie ie blij dat het probleem op die manier is opgelost en kan hij zich botvieren op het feit dat jij die moeite moest nemen hem dit te vertellen en als hij echt heel gemeen is kan ie het zelfs tegen je gebruiken en een reactie erop geven waardoor jij alleen maar verdrietiger wordt. Als je het hem niet vertelt zal ie het waarschijnlijk wel van anderen horen of hoort hij het achteraf en zal hij zeggen dat je te laf bent geweest om het hem te vertellen. Denk dus niet vanuit hem maar vanuit JOU; wat voelt voor jou goed? Heb je tijd nodig om het zelf te verwerken? neem die tijd dan! Dan zou ik er echter wel zo veel mogelijk voor zorgen dat anderen in je omgeving het hem niet doorvertellen. En wil je het hem vertellen om het zo snel mogelijk af te kunnen sluiten, dan is dat net zo'n goede keuze. Maar verwacht in geen enkel geval een goede reactie van hem, ik vind het nog uiterst beleefd dat je uberhaupt denkt aan hem na wat hij je heeft aangedaan! Je moet nu vooral aan jezelf denken meis, doe wat je hart je ingeeft.
Allereerst wens ik je veel sterkte! het zal niet makkelijk zijn geweest voor je.. Ik zou het pas aan je ex vertellen zodra hij weer contact met je opzoekt. Hij heeft namelijk aangegeven wat hij van de zwangerschap vindt en ziet zichzelf geen rol vervullen. Dus op deze manier hoef je ook niet te liegen en vertel je de waarheid wanneer hij dus contact opzoekt.. En als hij verteld waarom je het niet eerder had gezegd dan zeg je dat hij geen contact met je wilde dus eigenlijk heeft die er dan zelf voor gezorgd succes meid
Hij wou toch geen contact meer? Je moest hem toch met rust laten? Meis houd de eer aan jezelf, laat hem met rust. Wanneer hij contact opneemt kun je het altijd nog zeggen, doet hij dat niet, dan is dat zijn eigen probleem. Gewoon laten varen die vent is het niet waard om nog een minuut aan te verspillen.
Ik weet t niet zo goed. Mijn eerste ingeving zou zijn: Niet vertellen! Laat hem maar lekker, hij wilde geen contact. Toch aan de andere kant denk ik: Het is ook ZIJN kind dat nu niet meer leeft. Hoe klein het ook was, eigenlijk heeft hij het recht om het te weten! Misschien is hij er blij mee, ik weet het niet, maar je kunt hiermee toch ook best een gevoelige snaar raken bij hem. Bij mij blijft toch de gedacht steken: Het was ook zijn kind.... Liefs en sterkte!
Hoi meid, wat een k...zak is het toch!!!! Ik vind dat je moet doen, wat voor jou het beste is. Ik kan me voorstellen, dat als je het niet vertelt, het blijft hangen bij je. Belt ie wel, belt ie niet. Maar voel je niet verplicht. Recht heeft hij in ieder geval naar mijn mening nergens op. Hij wilde het zelf niet weten. Ik vond het een goed advies, als je het hem wel wilt vertellen, dat je het per email doet, met de mededeling dat je geen antwoord wilt. Dat het alleen ter kennisgeving is. Je hebt inderdaad niets aan een reactie van blijdschap van zijn kant. Heel veel sterkte en succes!!!!
Dit is echt heel erg lastig... Maar ik denk dat je vooral moet kijken naar jouw eigen gevoel, en niet rekening houden met wat hij wel of niet zal vinden. Dat weet je toch niet. Je hoeft ook niet over 1 nacht ijs te gaan.... Sterkte!
Ik denk dat ik het niet zou vertellen, pas als hij contact opneemt. En gezien zijn eerdere reacties denk ik dat hij misschien niet eens gelooft dat het een miskraam geweest is.