Voor de echo van vandaag (bijna 10w), wisten enkel mijn mama en beste vriendin van mijn zwangerschap. Zeker als je een mk hebt gehad in het verleden en weinig steun hebt gehad (in mijn geval), tja dan denk je de volgende keren 2 keer na, maar tja dat is persoonlijk vind ik.
Wanneer hebben jullie allemaal je 1e echo? (Gehad) met hoeveel weken? Ik had bij m'n eerste zwangerschap er 1 met 7w en een met 12w En nu staat er alleen 1 voor de 12w gepland.. Maar ik(klinkt heel stom) zie het liever eerst met eigen ogen dat het zo is en ook 'goed' is voor ik t wil vertellen. Maar nu met 12 wk pas de 1e echo
geakksuus, ik heb bij de eerste mijn echo gehad met 10 weken en nu heb ik hem op 2 september en dat is met 11 weken. Ja is wel lang wachten he. hier nog een. we hopen maar dat de tijd vliegt en dat het snel zover is.
Ik had nu met 6 en 10 weken Maar heb mn eigen echo gewoon gepland kost 30 euro en dan kan je meteen het hartje ook horen al met 7 weken.
Bij de 1e had ik pas met 12 weken een echo. En nu heb ik er al 1 met 5 weken en een paar dagen gehad, omdat ik niet wist hoever ik was. Nu krijg je hier via de vk standaard een vroege echo
Ik had met 7 weken de echo. Ik had speciaal gevraagd voor zo'n vroege echo ivm mijn miskraam in november. Toen had ik de echo met 9 weken en toen bleek het vruchtje al met 4 weken gestorven te zijn... Dat wilde ik niet nog een keer meemaken.. Ik had mensen van de zwangerschap verteld terwijl ik niet meer zwanger was.. De volgende staat gepland voor maandag over een week. Hoewel ik nu alle symptonen heb... ben ik pas gerust als ik die echo gezien heb...
Wat een........ !! Ik zou haar helemaal niks meer vertellen.. Lekker overal buiten laten. Echt hoor..
Tuurlijk, heb je gelijk in. Tenminste dat je vrienden en familie het ook willen weten al het niet goed gaat. Maar zelf vind ik dat vervelend eigelijk. Moet je keer op keer vertellen dat het mis is gegaan. Dat had ik de laatste keer ook en tuurlijk..mensen reageren dan wel lief en zo maar ik wilde er helemaal niet zo lang mee bezig zijn. Achteraf misschien niet goed want de "klap" kwam veel later pas. Maar goed laten we hopen dat het nu goed blijft gaan
Er waren bij mij maar een paar die wisten dat ik zwanger was in het begin. Mijn ouders, zijn ouders en uiteindelijk dankzij me ex veel meer als ik wilde -_- die kon ze mond niet houden.. Ik heb een echo met 6, 9 en 12 weken gekregen i.v.m medisch. Uiteindelijk met de 12 weken echo het op facebook gezet en wist dus iedereen het. Ik denk maar zo als het mis moet gaan dan gaat het wel mis, als het vroeg is of verder, er kan altijd wat gebeuren. Maar dat is niet iets natuurlijk om bij stil te staan, geniet ervan en nog even geduld! Gefeliciteerd meid!
Ja, dat klopt je bent er pas zeker van als je het gezond en wel in je armen hebt en zorgeloos je zwangerschap door ... Bestaat dat? Dat willen we natuurlijk wel allemaal
@tigermommy hoe is het gegaan? Heb je het verteld? En hoe was de reactie? Ik hoop dat het erg mee is gevallen en ze enthousiast hebben gereageerd dit keer.
Ja idd ...het kan later ook nog mis gaan... dat weet je nooit. Zo stom..nu maak ik me zoveel zorgen..terwijl ik dat bij mijn eerste 2 zwangerschappen helemaal niet had. Zou dat de leeftijd zijn? 5 dagen voor mijn 30e beviel ik van de tweede... en inmiddels ben ik 37. Ik probeer wel te genieten..maar dat is wel lastig als je je steeds zo moe en beroerd voelt. Ik kijk erg tegen deze week op. Vandaag gaat mijn vriend weer aan het werk..heeft net 2 weken vakantie gehad. Hij is internationaal chauffeur dus alleen weekends thuis. Dus ik moet het alleen rooien met de kinderen deze week. Dank je wel