Frozen .... is deze film geschikt voor een 4-jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door juf Mariska, 21 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Wij willen met onze zoon van 4 naar de bioscoop. Maar nu zien wij tot onze verbazing dat Turbo niet meer draait.
    Nu willen we dus naar een andere film. Planes heeft hij al gezien en ik denk dat de andere kinderfilms hem niet zo trekken. Is namelijk geen animatie.
    Dus nu mijn vraag: De kijkwijzer van Frozen geeft aan vanaf 6 jaar. Maar is dat ook echt zo? Is deze film ook geschikt voor een 4-jarige?

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Wij gaan dinsdag met onze 4 jarige er heen, dus ons lijkt het wel ;), volgens recensies geen slechterik en zoetsappig dus dat moet goed zitten, hebben hem de trailer van de verschrikkelijke sneeuwman laten zien en die vond hij prachtig :D. Daarnaast kijkt hij bijna alle disneyfilms thuis gewoon mee zonder enig probleem en bijna allemaal zijn ze 6 jaar en ouder dus wij doen het wel, maar zal ook echt wel een beetje aan je kind liggen, sommige kinderen zullen die sneeuwman echt eng vinden.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik vind hem prima te doen voor een 4-jarige. Heb delen gezien, maar geen enkel écht eng stukje :) En voor de rest is de film prachtig gemaakt.

Je kan altijd de zaal even uit lopen als het echt niet gaat hè :)

4. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ja prima, heb hem zelf gezien en het is een echte kinderfilm;) veel liedje enz! Veel plezier!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'peuter en kleuter'

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Haha grappig, hier twijfelde ik er vandaag ook erg over. Heb inmiddels kaartjes gekocht voor tweede kerstdag, wij gaan wel naar de 2D versie.

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    2 weken geleden geweest met 4 en 6 jarige dochter.
    Film is echt mooi gemaakt en niet eng .Ook leuke humor voor de
    ouders.

Deel Deze Pagina