er al even een flinke tijd uitgeweest na de geboorte van onze dochter.... Wat denken jullie hiervan? Was bij beide stom genoeg buiten tijd met aflezen was hooguit 3 minuutjes ofzo. Zouden dit indroogstreepjes zijn?
Ik zie de streep het meest duidelijk bij de onderste. Zo zag een indroogstreep er bij mij niet uit. Jouw streep is namelijk roze. Ik ben benieuwd of ze gaan oplopen de komende dagen!
Hier zie ik wel wat vaags. Maar niet passend bij een week over tijd. Weet je wanneer je eisprong was?
Ik zie op je laatste test wel een licht streepje. Maar vind dit niet passend bij een week overtijd... Zou het kunnen dat de testen op een naderende eisprong reageren? Of dat je eisprong laat was, waardoor je nog ruim voor NOD zit?
Ei weet ik niet exact waren er eigenlijk niet mee bezig. Tis dat ik getest heb omdat ik regelmatig ongesteld ben.
Denk dat je ei nu veel later is geweest dan je hebt gedacht. Aan je testen te zien denk ik dat je rond 9/10 dpo zit.
Denk ook dat je ei later is geweest! Zie in ieder geval op alle drie een streepje. Hopelijk lopen ze mooi op!