Ik teste 5 dagen voor nod positief (i know niet slim voor nod testen) Gisteren op 4 dagen voor nod spotting ik deed weer een test, positiever dan de eerste testen. Bij deze spotting en oud bloed hield ik een innesteling nog open als optie omdat ik dat in mijn vorige zwangerschap ook had 4 dagen voor nod. Nu verlies ik vandaag wel meer bloed dus zal dit een vroege miskraam zijn. Een ei zoals ik ben teste net toch nog even en 2 positieve testen weer duidelijker dan gisteren terwijl ik ze nu toch iets lichter had verwacht. Hoe snel waren jullie testen negatief bij een vroege miskraam?
Tja, hoewel ik mezelf ook zou 'beschermen' en uit zou gaan van 'zit niet goed', is het nog niet gezegd dat het een miskraam is? Het gebeurt ook wel vaker volgens mij dat HCG eerst nog een beetje oploopt, voordat het zakt. Maar in jouw geval kan het ook nog steeds een goede zwangerschap zijn, toch? Ik hoor je niet praten over buik/rugpijn. Ik heb zelf een vroege miskraam gehad rond de 6 wkn. Vanaf 5 dagen daarvoor waren de testjes lichter aan het worden en ik heb heel duidelijk het moment van miskraam gevoeld (heftige pijn). Een week daarna was HCG 0 in mijn bloed. Ik ben bang dat je nog even geduld moet hebben voordat duidelijk wordt welke kant dit opgaat. Veel sterkte!
Toen het bij mij met 4 weken mis ging testte ik tot een week daarna nog licht positief, hij liep ook nog op toen ik al bloedde. En toen het bij mij met 6 weken mis ging testte ik 2 dagen na het begin van de bloeding al negatief. Het kan dus heel erg verschillen. Bij die van 6 weken heb ik veel pijn gehad, bij die van 4 weken niet anders dan bij een menstruatie. Rot voor je dat het waarschijnlijk niet goed zit