Beste dames, Ik ben helemaal in de war. Ik zet net te zoeken naar de bijsluiter over de persona teststaafjes. Ik gebruik deze om mijn eisprong op te sporen. Ik stop deze in de cb aparaat en krijg dan een rondje of smilie. Helaas nog geen smilie te herkennen, maar nu komt het... Ik lees net dat wanneer de rechterstreep dikker is, dan links, dan ben je vruchtbaar? Eigenlijk heb ik vanaf dag 1 al een dikker rechterstreep en werd de linker juist steeds donkerder. en 1 dag was deze donkerder dan de rechterstreep. Maar nog geen smilie, juist deze dag deed het aparaatje raar. Maar moet ik nu wel altijd 2 strepen hebben dan? of juist als je 2 hebt dat je dan vruchtbaar bent? Ik snap er niks meer van! wie wil het me uitleggen...
Als je de teststreep naar links hebt, dan moet de linkerstreep steeds dikker worden volgens mij Nee sorry, heb ff gekeken maar toch niet. Heb je ook een persona of alleen de staafjes?
Hoi Wub; heb alleen de teststaafjes.. maar deze doe ik in de cb aparaat dan komt er een rondje bij geen ei en een smilie als je ei er aan komt... maar ik heb eigenlijk altijd 2 Lijntjes? en ik weet niet of dat normaal is, want ik dacht ook dat de linkerlijn de testlijn was, maar nu ga ik twijfelen
Hallo Mink, De persona-staafjes hebben helemaal geen testlijn...dus vergis je niet. Wanneer je de het staafje met de afgevlakte kant naar links houd, dan kun je hem aflezen. Dit moet een link zijn waarin staat hoe je hem kunt aflezen, als de link het niet doet, moet je hem even over typen. http://suzanna.gamerzday.nl/persona.php succes ermee!
hoi snoozie, dank voor je antwoordt. Het gekke is dat ik altijd een dikke rechter streep heb? hij is ook nog niet dun geweest of niet in beeld geweest.. Ik test toch maar even door... Maar zoals ik het nu lees, moet de rechter dikker zijn en dan is de linkerkant dunner en dan is mijn ei...
ik heb het net nagekeken en het klopt idd. Op de dag dat mijn cb aparaat niet werkte had ik een dikke rechter streep. ik hield de staafjes verkeerd om bedankt voor jullie goede antwoorden