Hallo, Even raad nodig! Ik ga geen namen noemen van de website ofzo want wil die nu ook niet publiek gaan afbreken. Ik doe mijn doopsuikers zelf. Had via de drukker de doosjes voor de doopsuiker besteld en deze al gemaakt. Ze zijn goed gelukt, ben fier op mezelf We vinden ze heel mooi maar vinden het wat te 'eenvoudig' gewoon die doosjes te geven. Had dus zitten zoeken op internet naar een figuurtje in fotoclip en sleutelhanger om dus nog wat doopsuiker bij te maken. Ik vond een heel leuk beertje via google maar is denk ik nieuw en dus niet overal te bestellen. Had dan een site gevonden hier van Belgie, en die zag er goed uit en ik heb dan daar 10fotoclips en 10 sleutelhangertjes besteld. Ook direct via overschrijving betaald. Is al 2 weken geleden en er staat ook al bijna 2weken 'betaald' op de site, maar ik kreeg maar niets toegestuurd. Ben uitgerekend over een goede 3weken dus begon ongeduldig te worden deze niet tijdig meer te ontvangen dus heb ik donderdag een mail gestuurd naar hen wanneer ik ze zou ontvangen. Krijg ik gisteren doodleuk de mail dat ze de fotoclips nog hebben maar dat de sleutelhangers uit vooraad zijn en de groothandel ze maar in Januari terug kan leveren en ze gaf dan 3 opties: - of ze stuurt 10 fotoclips op en nog iets anders - of ze stuurt 20 fotoclips op (die duurder zijn of sleutelhanger) en dan moet ik de rest nog bijbetalen - of ze stuurt de 10 fotoclips op en de rest van het geld storten ze terug naar mij Wat zouden jullie doen? Ik heb nu zoiets van: Wat!!! jullie laten mij dit nu pas weten? Als ik zelf niet gemaild had wist ik nog van niets! En het liefst zou ik nu dus heel de bestelling willen annuleren en gewoon al mijn geld terugkrijgen. Maar is dit 'grof' van mij? Of denken jullie ook zo? xXx
Denk dat ik mijn geld ga terug vragen. Hadden ze mij maar eerder moeten verwittigen toch!? Maar hoe leg ik zoiets aan boord in mail? Wil hen duidelijk maken dat ik er niet mee gediend ben, maar wil ook niet heel erg grof overkomen..
Je zegt gewoon dat je het zo in je hoofd had, nu zij niet meer aan die afspraak kunnen voldoen wil je het helemaal anders aanpakken en dus de hele bestelling annuleren. Heel logisch, want jij bent klant en dus koning. Niks grof aan hoor, gewoon doen.
Grof? Ik vind het eerder belachelijk van hen dat ze je daar niet over informeren. De 'opties' zijn ook wel leuk bedacht natuurlijk. Allemaal in hun voordeel. Nee, ik zou ook m'n geld terugvragen. Waarschijnlijk op een iets minder vriendelijke manier ook
Zeker al je geld terugvragen...wat een service zeg!! En nu hopen dat je het ergens anders nog snel geregeld krijgt
Heb dus gemaild en ze gaan mijn bedrag terugstorten. We gaan vanmiddag dus op zoek naar nieuwe figuurtjes. Maar niet meer online! Hopelijk vind ik nog iets naar mijn zin. Had nu zo mijn zinnen gezet op dat beertje