Ik kan uren naar de echo staren en mezelf afvragen wat te zien.. Ik zie duidelijk een voetje,een beentje en volgens mij de ruggengraat? Kan iemand me verder helpen? Ben zo nieuwsgierig... Alvast bedankt.
Ik meende meteen bij het zien van deze foto dat rechts een voetje is met 5 schattige teentjes En links een handje met een mooie dikke duim! (mam,pap..ik ben oké!)
Zo had ik het nog niet gezien haha. Maar ik denk dat het toch het hele onderlichaam is? De ruggenwervels en een staartbeen misschien? Als je de foto draait zodat het voetje aan de onderkant zit, ziet het er voor mij zo uit..
dit is inderdaad alleen een voetje en een handje met duim zie hier geen lichaam op dus denk dat de foto van onderaf is genomen
Hier kijk je recht in je baby's gezichtje. Links dat zwarte rondje is je baby's oogkas neusje en daaronder dat zwarte rondje is het mondje
Ik zie rechts een voet! daarnaast links een onder en bovenbeen. onderaan een hand met duim idd? Dan lijkt het een borstkastje en links boven in gezicht.
Ik vraag me af of het wel een handje is, dan hadden de gewrichten duidelijker moeten zijn denk ik. Net als de gewrichten in het voetje en het bot in het beentje. Een hoofdje zie ik er niet in, daar heb ik vele andere echo foto's van. Het blijft een ingewikkelde echo..
mmm. ik heb persoonlijk een ander idee. Zie de bewerkte foto hieronder. De foto is mijns inziens verkeerd om gescand, dit is te zien aan de schuine zijde op de foto. Mijn verwachting is op basis van deze foto dat de baby met de rug schuin links lag, in een soortvan kleermakerszit. Aangezien de aorta van de zwangere in beeld is denk ik met het hoofd van de baby naar beneden. Ik weet niet of je het geslacht al weet, maar ik heb een vermoeden dat dat ook op de foto staat. De foto is door de echoscopist waarschijnljk echt alleen bedoeld om een mooie voet op de foto te zetten.
Jou omschrijving zou wel eens goed kunnen kloppen! We weten het geslacht niet, maar dacht idd wel zoiets te zien tijdens de echo.. Ben erg benieuwd of het ook klopt! Leuk om van iedereen zoveel verschillende reacties te krijgen!
Ik had zelf ook een vermoeden over het geslacht, maar wat denkt u dat het volgens de echo zal zijn? Een meisje?