Bruine meubels lichtgrijze muur

Discussie in 'De lounge' gestart door MvN, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Heb even een vraagje. Ik vind ons huis nu te donker we hebben een hele bruine muur en die wil ik graag lichtgrijs maken. MAAR we hebben wel allemaal donkerbuine meubels ( je weet wel, donkerbruin ikea ;) ) Zal dat staan? Ook krijgen we 1 feb. een oranje grote hoekbank. Wel mooi oranje, ook van de ikea hahahahah.

Wat denken jullie?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik twijfel... als het echt bruin is, zou ik het niet doen en eerder voor zandkleurig gaan...

Wij hebben nu net een nieuwbouwhuis en onze slaapkamer heeft zwarte meubels (ikea malm nachtkastjes + bedbord +pax zwartbruin) , daarbij bruingrijze vloer en een zilvergrijze (metallic) muur. De bruine boekenkast die ik toch maar in de slaapkamer kwijt wilde, staat voor geen méter :( . Dus die is alweer verplaatst...

Maar ik moet wel zeggen: Als het dus zwartbruin is -heel donker dus- dan zal het wel kunnen denk ik.

3. Aura

Aura Niet meer actief

Nee zou ik ook niet doen, vind ik niet kunnen...zou ook voor zand of creme gaan....

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    We hebben lichtbruine muren achter in de kamer en keuken, 2 stukjes groen, en voorkamer donkerbruin en een grijze bank met witte meubels. Beetje omgekeerde van TS, maar lijkt erg leuk hoor!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een grijze muur, en we hebben hier tegenaan witte meubels en een zwarte stoel.

Heel donkerbruine meubels zou nog wel mooi zijn, maar gewoon bruin houtkleur vind ik niet mooi bij grijs.

6. Ik denk juist dat het heel erg mooi is! En vooral grijs met straks je oranje bank!!

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Vrienden van ons hebben dat gedaan met hun nieuwe huis maar een week later hebben ze het toch veranderd in zandkleurig (taupe) stond echt niet mooi.
    Ik zou het niet doen maar als jullie het zelf mooi vinden zou ik het gewoon doen.

8. MvN

MvN Niet meer actief

Alle meubels zijn zwart bruin van de ikea, alleen de box is meer bruinig maar die was er niet in die kleur.. maar het is niet heel veel verschil

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee, ik zou creme doen of zandkleurig, vee mooier.

Ik heb alles wit zwart rood

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Als het tegen het zwarte aan is dan lijkt het zeker hoor!
    Helemaal met een oranje bank!
    Leuke oranje assesoires erbij kopen!

11. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wij hebben ook een licht grijze muur, maar dan met witte en zwarte meubels.. ik zou met bruine meubels oof voor zandkleurig of creme gaan denk ik...

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Als het de kleur is die ik in m'n hoofd heb van de zwart/bruine kleur van de iek dan denk ik niet dat grijs mooi staat. Ik zou toch voor een bruin tint gaan, je kan altijd wat minder donker gaan.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    laat even zien welke je hebt, op de ikea site?

14. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Een mooie donkerbruin met grijs kan heel mooi zijn, maar het maakt wel heel veel uit wat voor tint ze allebei zijn.

Dit is een handige site als je kleurcombinaties wilt uitproberen.
    COLOURlovers :: Create a Palette

Deel Deze Pagina