heb net mn man aan de lijn gehad.... ik: "even over woensdagavond.... ik heb er gewoon echt totaaaal geen zin in... hartstikke leuk dat je vader verwacht dat ie langs mag komen voor koffie maar dat ie zichzelf en nog 5 anderen voor het avondeten gaat uitnodigen vind ik niet leuk...." hij: "oh maar dat wist ik niet van het avondeten, nee dat vind ik ook niet kunnen nadat we hebben aangegeven alleen koffie" ik: "ik ga zo mailen dat we het dit jaar overslaan... ook geen koffie!!" hij: "is goed schatje jij wilt het echt niet dus doen we het gewoon niet.. maar dan gaan we wel met zn 4tjes uit eten" ik: "oke liefje "
ja zo heb ik dat dus ieder jaar en ieder jaar "vier" ik het dan toch maar wel ... voor hun!!! want tja als die komt dan komt die ook... en dan wil die ook wel ff langskomen... en ondertussen heb je het huis vol en ben jij de hele dag druk.. jij loopt de hele avond van keuken naar woonkamer en terug.... en maakt er verder niets van mee
maareh ik had geloof ik mn besluit al gemaakt... had alleen ff een schop onder mn kont nodig van jullie om het echt door te zetten DAMES BEDANKT!!!
ik heb het niet gedaan, vond het niet gepast.ze lag al erg slecht toen ik jarig was ( krap 2 weken later stierf ze) en het jaar erop ook niks gedaan. alleen die van de kids. sindsdien vier ik trouwens nooit echt mijn verjaardag meer, alleen met het gezin. heb er geen behoefte meer aan.
Ik heb mijn verjaardag ook al 2 jaar niet gevierd door omstandigheden. Denk maar niet dat de familie daar wat over te zeggen heeft hoor, vind het eigenlijk brutaal van ze. Lekker niet vieren als je er geen zin in hebt.
Doe wat jij wilt muts. Jij hebt er geen zin in, maar wil ze toch iets tegemoet komen. Dan zeg ik, allen koffie en ff kletsen en dan klaar. Het hoeft toch niet altijd helemaal uitgebreid te zijn?
ja ik dacht ook dat het opgelost was..... heb vanmorgen meteen s-vader een email gestuurd: dit jaar vieren wij mijn verjaardag NIET.... wij zijn ook niet thuis, sorry!! wat krijg ik als reactie: en wat nou als ik Tien toch 10 knuffels voor der verjaardag wil geven..... snap je het nou echt niet of probeer je toch je zin door te drijven?? manlief zei al: tja als ie komt heeft ie toch echt pech en staat ie voor een dichte deur..... ps. de Tien staat voor de afkorting van mijn naam zoals iedereen mij noemt...
Het is JOUW verjaardag! En als jij er geen behoefte aan heb, snap ik niet dat anderen zich er zo druk om maken. Dus ik zou het niet doen als je het echt niet wilt. Ik heb een hele grote schoonfamilie.. en daar werden voorheen alle verjaardagen gevierd... soms zag je elkaar 3x per maand.. Nu vieren de meeste volwassenen het niet meer en niet iedereen was er mee eens, maar hey ik bepaal het toch zelf. Gelukkig scheelt het dat mijn vriend hier ook achter staat. Die houdt helemaal niet van verjaardagen haha We zijn alledrie in mei jarig dus dat scheelt, en een kinderverjaardag vind ik belangrijker. Maar goed het gaat nu om jouw en ik vind dat je het niet met tegen zin moet doen.
Heb de rest niet gelezen, maar niet vieren natuurlijk!! Als je ze eenmaal op de koffie hebt zitten ze, en dan duurt het wel even voor ze opstappen. Zit je alsnog 's avonds je verjaardag te vieren ...
Het is jouw verjaardag dus jij bepaalt! Ga lekker met je eigen gezinnetje wat leuks doen en pech voor de rest!!!