's Avonds wakker in bed - is dit normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lilly08, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly08

Lilly08 Lid

19 okt 2008
    45
    0
    0
    Ons zoontje is nu 4,5 maand oud en sinds een aantal weken slaapt hij 's avonds niet meer. Na z'n fles om een uur of 20.00 u ligt hij, zoals ik het dan noem, te "HU-EN" in bed ("huuuuu, huuuuu, huuuuu..... "niet huilen ofzo, maar een beetje teuten). Dit kan ie rustig 2 uur lang doen :confused: ! En dan gewoon niet gaan slapen! Pas tegen een uur of 23.00 u gaat hij slapen (meestal na NOG een fles). Is dit normaal? Moet hij dingen van overdag verwerken soms?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dice heeft dat ook vaak is ie gewoon aan het spelen
    nu heb ik een projector gekocht wat dingen op het plafon schijnt en dat vindt ie helemaal geweldig en valt daarmee in slaap na 15 min

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Mijn zoontje wil ook graag nog even spelen in zijn bedje en kan dat soms ook nog 45 minuten volhouden. 2 uur is wel lang maar als hij verder goed vrolijk is en lekker slaapt, niets aan de hand zou ik zeggen!

4. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Precies, niks aan de hand. Laat hem lekker huu-en.
    Hier ook een huu-er, tijdens de spaarzame momenten dat ze overdag "slaapt" (slaapt niet, huu-t alleen).
    kWord er sochtends ook mee wakker (je weet wel, halfdromend, wat huu-t er toch in het grote bos?... tot je echt wakker wordt en beseft dat die kleine vrolijk ligt te kletsen).

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Huu-en is toch niet erg, als het maar geen huilen is!

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hier ook regelmatig voor het slapen gaan 's ochtends. Maar dan niet huh-huh maar eh - eh -eh. En dat kan weleens 30 min duren. Niets aan de hand, ik vind het schattig.

7. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Hier huuu't ze er ook vrolijk op los! Ik vind het wel schattig!

8. Lilly08

Lilly08 Lid

19 okt 2008
    45
    0
    0
    Ha, wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben met een "huuuu-ende" baby... :D Nou ja, zo lang hij niet huilt is het ook niet erg natuurlijk! :)

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Sofie deed het ook altijd, leek wel alsof ze zichzelf in trance bracht :) Hierna ging ze altjd gewoon slapen. Nu doet ze het niet meer.

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Frits heeft daar ook een houtje van, maar juist als hij wakker wordt/is, dat kan ook rustig om 03.00 uur s'nachts zijn .... HEERLIJK!hahaha En dan je ook echt aankijken van : Oh nog geen tijd?Balen....

11. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hier ook een huu-er van 4,5 maand. Huu-et zichzelf tegenwoordig in slaap en heeft de speen niet meer nodig! ik vind het erg komisch, wel daardoor minder snel in slaap, normaal leggen we hem na de fles van 19 uur neer en hij slaapt. nu pas tegen 20 uur...

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat heeft Alyna als ik haar 's morgens terug in bed ligt, alleen heeft het huu-en zich uitgebreid met 'tatata, tatataaaaaa' en 'jajajajajaaaa' :)

Soms liggen we helemaal plat naast de babyfoon. :)

Deel Deze Pagina