Iemand bekend met Maca poeder/tabletten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bekendeonbekend, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Halleu , alweer:):) .. ik had eerst een onderwerp geplaatst met de vraag of iemand iets wist voor de man om het sperma kwaliteit te vermeerderen en te verbeteren en kreeg ik multivitaminen en gewone tabbletten als antwoord en wat ik verder hier erover vond , dus heb alles opgeschreven en de man van de drogist gaf mij Maca tabletten ,iemand die hier ervaring mee heeft ? .De man van de drogist zei dat dit ook heel goed ervoor moest zijn .

Goed voor je gezondheid
    De Peruanen gebruiken Maca al eeuwenlang en beschouwen het als een hoogwaardige voedings- en krachtbron. Vanwege deze eigenschappen wordt Maca ook wel "de ginseng van de Andes" genoemd.
    Gezondheidsondersteunende eigenschappen van macapoeder:
    - Adaptogene werking: Adaptogenen zijn voedingsmiddelen of -bestanddelen die een balancerend en regulerend effect op het lichaam hebben. Maca is een rustgever (stress) en kan helpen bij een te hoge bloeddruk, een verhoogde bloedsuikerspiegel en bij het herstel van een disbalans in de hormonen.
    - Libido en vruchtbaarheid: Maca bevordert een gezonde hormoonproductie. Het werkt libidoverhogend (mannen en vrouwen) en kan de vruchtbaarheid verbeteren.
    - Energie en concentratie: Maca geeft energie, verhoogt het zuurstofgehalte in het bloed, verbetert de alertheid en de concentratie, laat het uithoudingsvermogen toenemen en is een geschikt middel om hoogteziekte tegen te gaan.
    - Overgang en PMS: Maca helpt om de overgangs- en PMS klachten, ten gevolge van wisselingen in de hormoonspiegels, te verminderen.
    - Kalium: Belangrijk voor de werking van de spieren, het zenuwstelsel en het brein. Kalium is betrokken bij de regulering van de bloeddruk en de zuurtegraad van het bloed. Kaliumrijk dieet leidt tot een geringere kans op osteoporose.

Het land van herkomst is Peru.

2. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ik heb ervaring met macapoeder tabletten, voor mezelf en niet voor Hubbie.

Ik heb het samen met tarwekiemolie olie gebruikt en heeft mijn cyclus regelmatiger gemaakt, langere lf en minder pms klachten.

Ik zou het iedereen kunnen aanraden. Overigens heb ik de maca tot ovulatie gebruikt en na ovulatie de tarwekiemolie.

3. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Oh oke gelukkig dat het ook voor vrouwen goed is , ik neem ook tarwekiemolie en vitaal zwanger van de kruidvat. Ik heb de maca inderdaad voor mijn vriend :p en gefeliciteerd ik wens je een mooie gezonde en fijne zwangerschap toe !! :D

4. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Verder niemand ?;)

5. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    Ontwerpt en maakt handmade trouw- & geboortekaarte
    het Noorden
    Deze maand gebruik ik het zelf ook voor het eerst :) De poedervariant dan. In mijn smoothies elke dag een lepeltje. Ik ben het vooral voor het vruchtbaarheid verhogende aspect gaan gebruiken, misschien werkt het helemaal niet, maar het idee dat ik m'n vruchtbaarheid een handje help voelt in elk geval fijn ;)

6. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vader heeft hier ooit eens over gezegd dat het heeeeel goed voor je is.
    Of het ook effect heeft op je vruchtbaarheid durf ik niet zeggen...

7. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0

Dankjewel!

Hoop dat je gauw ook een positieve test in handen mag hebben 😊

8. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Heb het twee maanden gebruikt omdat vriendin na 4jaar onverklaarbare onvruchtbaarheid zwanger is geraakt. Maar mijn regelmatige cyclus werd ineens een onregelmatige cyclus van 50 dagen +

Ben er toen dus mee gestopt. Maar moet er bij zeggen dat ik wel voelde dat er van alles in mijn buik gebeurde toen, dus misschien had ik langer moeten volhouden....

Succes....

Deel Deze Pagina