Hallo daar, Mijn eerste laatste menstruatie was op 23 juni.mijn cyclus erg onregelmatig maar eerste week van juli geklust voelde me na 2 weken al anders dan normaal gevoelige borsten menstruatiekrampen. Ook 1 duizelig stond op Vd bank wilde weg lopen en alles draaide ff. Nu een test gedaan maar wat vinden jullie van de Test? Zit nu op 31 dagen en nog steeds niks
Welke test is dit? Is dit er een van de Jumbo, Leidapharm of zo? Want die geven ongeveer standaard streepjes. Ik zou een andere test proberen.
Die test is gewoon huismerk van jumbo idd. Net test van trekpleister gedaan 2 voor 5 euro maar die is negatief toch voel ik me zwanger
Deze geven inderdaad 9 vd 10 keer valse streepjes. Waarom ze nog verkocht (mogen) worden is mij echt een raadsel.... Als je andere testje negatief is, zou ik er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Bij zulke duidelijke klachten zou je wel een positieve test moeten hebben...
Misschien nog niet genoeg hcg? Ik heb onregelmatige cyclus en een latere eiersprong Gehad ik weet het echt niet meer als ik ga Google over ervaringen met jumbo eigen merk test zijn er vrouwen alleen maar positief dus snap er echt niks van denk dat ik nog week afwacht