2x in cyclus positieve ovulatietest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JackyiRo, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ik dwaal al een poosje rond op dit forum en pik er regelmatig wat van op haha. Ik zit nu in ronde 4 voor een tweede spruit en ik dacht mn cyclus redelijk te kennen nu. De afgelopen 3 maanden (na stoppen van de pil) had ik keurig een cyclus van 28/29 dagen, wel met een late eisprong op dag 18/19. Tenminste volgens de ovulatietesten. Ik heb deze ronde geprobeerd te tempen maar ik heb een paar keer gemist en was een keer ziek dus echt betrouwbaar was het niet. Op dag 17 had ik een positieve OV test maar de dagen erna bleef mn temp laag. Vond ik al vreemd maar goed. Op dag 24 heb ik nog een testje gedaan, vraag me niet waarom, en die werd ook positief. Heb die dagen niet meer getempt maar ja, test zegt meestal genoeg toch. Wij flink geklust in de veronderstelling dat mn ei vertraging had zeg maar. Maar wat denk je, nu heb ik vandaag (dag 28) bruinverlies wat voor mij teken is dat ik ongi wordt. Waar heb ik nu de boot gemist in deze cyclus?

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dat je ongi wordt wil niet altijd zeggen dat je de boot gemist hebt he... er kunnen meerdere redenen zijn waarom een ei of niet goed nestelt of gewoon niet goed ontwikkelt... Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina