Meiden, Wij zijn nog niet bezig voor een 2e kindje en genieten nog heel erg van onze prinses, maar ik wil toch even alle meiden die wel bezig zijn heel veel geluk toewensen voor 2011 en ik hoop dat jullie allemaal mama mogen worden in het nieuwe jaar! Want het blijft toch het allermooiste wat er is. Dikke kerstknuffel en veel geluk voor 2011!
wat een ontzettend leuk bericht! Dank je wel! Jij (en de andern natuurlijk) heel fijne kerstdagen en een heel gelukkig Nieuwjaar!
ik wil er trouwens even aan toevoegen dt ik eerst op een belgisch forum zat... maar daar wordt soms erg heftig gereageerd, of gewoon helemaal niet of naast de kwestie. Daarom ben ik nar hier gekomen, lijikt me een gezelliger en vriendelijker forum
Wat een superlief bericht, bedankt! Ook vanuit mij voor iedereen de beste wensen en een heel succesvol vruchtbaar 2011 toegewenst! Dikke kus
heel lief zeg!!! dat is eigenlijk idd wat je iedereen toewenst, maar gewoon geen erg in hebt om het iedereen op deze manier toe te wensen!! liefs
heel erg bedankt. jij een goeie jaarwisseling en veel liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar toegewenst
wat ontzettend lief dat je dit bericht plaatst!! ik wens jou en alle anderen ook een goed, liefdevol en vooral vruchtbaar 2011 toe. liefs
jullie ook bedankt voor alle wensen voor het nieuwe jaar! Hoewel het bij mij niet zo heel erg lang heeft geduurd voor ik zwanger was leek het eeuwen, dus vandaar dat ik snap dat iedereen zo graag wil en dan zeker de dames die al zolang wachten. En ik gun iedereen dat geluk, en het maakt dan niet uit of je voor je eerste of tiende kindje gaat. Ik zal af en toe de site in de gaten houden of mijn duimen heeft gewerkt voor jullie!
wat lief voor iedereen een gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar 2011!!!! mogen al de dromen en wondertjes uitkomen