Hoi, Ik ben op zoek naar ouders die mij misschien kunnen helpen. Ik heb een zoontje van bijna vier maanden. De eerste paar weken was er vrij weinig aan de hand. We zijn nu al een flinke tijd aan het zoeken naar de beste keuzes. Wat ons opvalt is dat hij slecht slaapt. Snel wakker wordt, veel huilt bij het inslapen. Wanneer hij overdag na een korte tijd wakker wordt laten we hem zo lang mogelijk in zijn bed liggen. Wan neer hij heel erg huilt en overstuur raakt leggen we hem vaak in de kinderwagen. Na een paar keer schudden valt hij wel bijna altijd in slaap. 'S nachts wordt hij vaak wakker. De ene keer is zijn speen goed. Maar vaak moppert hij heel lang. Wanneerhij wakker wordt krijgt hij een flesje nutrilon standaard 1 met 1,5 schepje nutriton. Na zijn fles is hij heel snel mopperig, in de box of speel kleed kan hij zich nog geen 2 minuten vermaken. dit betekend dus 2 uur constant vermaken. Nu vind ik dat hij snel wat rode oogjes heeft, sinds zijn geboorte al verkouden, hij is vaak niet relax. Zijn er ouders die dit herkennen en hebben jullie misschien tips. Bij het buro worden we minder begrepen en om nu elke keer bij de dokter aan te kloppen.
Ik zou eens naar een osteopaat of kinderfysio gaan. Misschien kan die iets voor je kleintje betekenen? Hier heeft het goed geholpen met ons onrustige kindje,,
Ruikt hij zuur uit de mond? Boert hij? Ligt hij in bed soms te 'herkauwen'? Geef je standaard of HA? Heb je al eens aan (verborgen) reflux of allergie gedacht?
Hier ook manueel therapeut. Net voor de 2 De x geweest. En heb een heel ander kind. Succes Manueel therapeut wordt vergoedt 18 x uit de basisverzekering. Osteopaat vaak niet of gedeeltelijk X
Osteopaat werd hier gewoon vergoed hoor. Tot 300 euro geloof ik. Daar kan je een aantal behandelingen van betalen. En om nu iedere keer bij de dokter aan te kloppen, daar wordt de dokter voor betaald dus ik zou het gewoon doen als jij je zorgen maakt. Daar staan ze echt niet van te kijken!