Hallo allemaal, ik heb een vraagje over de Difraxfles. Wij gebruiken de Difrax S Fles normal met speen S, onze dochter (13 weken) maakt tijdens het zuigen continu een soort 'klakkend' geluid. Wij hadden eerst de dr Browns fles met speen 2, (Forte voeding met Nutriton) maar hierbij had ze dat nog erger. In eerste instantie dacht ik dat het misschien te hard ging met speen 2 aangezien we de Nutriton aan het afbouwen zijn, dus we hebben speen 1 er weer op gezet maar dan krijgt ze er amper voeding uit! Dit klakkende geluid heeft ze niet altijd gemaakt, is pas sinds we er geen Nutriton meer bij in doen, en met de Difrax heeft ze het dus al minder dan met de Dr Browns. Komt iemand dit bekend voor, en zou het misschien een optie zijn om over te stappen op de Wide van Difrax? Heeft er iemand ervaring met de Wide van Difrax?
Wij gebruiken vanaf het begin al Wide... Zodra mevrouw d'r hoofd draait dan hoor je ook die klakgeluiden omdat de speen dan niet goed aansluit. Dus misschien wel het proberen waard
Ik gebruik ook vanaf begin de difrax fles, mijn zoontje sluit ook niet zijn mond er goed om heen dus die hoor je ook klakken , waarbij veel lucht mee naar binnen gaat. Heb nu ook de wide gekocht, dacht de eerste paar keer beter te gaan, hij Moet wat verder z'n mond open doen dus was minder ruimte(lip) over, maar dat leek maar zo want het is nu weer hetzelfde.(heb ook speen 2 s, aventfles, tommi tippi fles gebruikt) overal Het Zelfde mee, dus helaas geen tip of advies wel me eigen ervaring dus, ik hou me aanbevolen voor de oplossing!
Ik zou denken dat de voeding te snel gaat. Toen wij de voeding indikte bij ons dochtertje gebruikten wij de s speen van difrax op de dr browns fles. De s-speen zit tussen 1 en 2 van dr brown in. Dat zou je nog kunnen proberen?