slapeloze nachten wat te doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetbabygirl, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, onze dochter van 1.5 slaapt nu al zeker 2 maanden heel slecht. Ze is of 10x op een nacht wakker of uren aan een stuk. Ze is 2x ziek geweest dus toen had ik natuurlijk extra aandacht voor haar. In het begin was ik erg consequent, in bed blijven, aai over de bol, kusje. Als ze erg overstuur was tilde ik haar op en liep even een rondje over haar kamer. Sinds een week of 3 is het echter drama. Ze krijst alles bij elkaar, helemaal overstuur. Wat ik ook doe, niks is goed. Inmiddels heeft ze een paar nachten bij ons gelegen, dat is de enige manier om haar rustig te krijgen, ik weet heel goed dat dit niet de bedoeling is en heb me altijd voorgenomen dit nooit te doen, maar wij moeten ook gewoon werken en ik ben inmiddels zo moe dat ik overdag ook niks meer waard ben. Ze wil ook alleen maar mij en wil niks van haar vader weten snachts wat het voor mij alleen maar moeilijker maakt. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik ben bereid om een paar nachten op te offeren en consequent te zijn maar voor mn gevoel heb ik dit al gedaan, zonder resultaat. Mijn batterij is helaas ook niet eeuwig.

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Als jullie zo moe zijn zou ik nu doen wat werkt dus waarmee jullie aan je slaap komen.
    Ik herken het. Onze dochter slaapt sinds een paar weken redelijk door maar voor die tijd ook uren wakker elke nacht :(
    Als ze nu weer eens wakker wordt dan is ze bang. We denken dat ze dan gedroomd heeft. We doen er niet moeilijk over en een van ons gaat op een matrasje naast haar liggen.
    Zo slaapt iedereen het beste en krijgen we langzaam weer energie.

En waarom is het niet de bedoeling dat je kindje bij je in bed slaapt? Als dat wel werkt is het toch prima? Succes. Ik weet hoe slopend en frustreren het is.

3. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Hier hebben we dat bij 17 mnd ook gehad. Volgens mij heeft het te maken met een sprongetje, want daarna begon ze met woorden zeggen. Ik liet haar wel in haar eigen bed, maar ik werk niet dus kan makkelijk praten.

Als het voor jullie werkt, neem haar dan toch bij jullie in bed. Het komt vanzelf wel weer dat het beter gaat en ze weer naar haar eigen kamer kan.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oortjes al laten checken?

Deel Deze Pagina