Hallo allemaal wij gaan deze zomer met vaakntie met onze zoon hij is dan bijna 8 maanden We hebben een kant en klare en ingerichte tent gehuurd in spanje op een camping aan de costa brava direct aan zee. We gaan met de auto en gaan s'avonds en s'nachts rijden dit hebben we voorgaande jaren ook al gedaan toen we samen gingen nu was ik benieuwd zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en wat neem ik allemaal mee voor de kleine heb zelfwel een lijstje maar ben benieuwd groetjes marilouise
Zelf heb ik al wel wat! maar nog lang niet alles heeft iemand nog meer aanvullingen zodat ik niets vergeet campingbedje met matras hoeslakens 2 dekentje laken en muskietennet slaapzakjes extra deken (ligt aan de temperatuur s'nachts ) rompers t shirts broekjes zwemluiers wandelwagen slabbetjes flessen luiertas so
Voor onderweg misschien wat fruit of koekjes of zo. Een pak van je eigen merk flesvoeding als je dat geeft, want het schijnt niet zo goed te zijn om van merk te wisselen. In de auto een tas met luiers, doekjes, hydrofielluier, reservekleertjes, speen en knuffel bij de hand, zodat je niet onder allerlei koffers hoeft te gaan graven als je baby een poepluier heeft onderweg. Speelkleed voor op de grond Enkele hydrofieldoeken, altijd handig voor van alles en nog wat opblaasbadje of een emmer om als (speel)badje te gebruiken Opblaasband voor in het zwembad, soms mag je je baby niet gewoon vasthouden en moet hij in een drijfmiddel Fototoestel met extra geheugenkaartje Internationale zorgverzekeringspas, zodat je niets voor hoeft te schieten mochten jullie onverhoopt zorg nodig hebben ANWB reis en kredietbrief voor pech onderweg in het buitenland niet teveel speeltjes, een baby van die leeftijd kan zich vaak ook heerlijk vermaken met 3 plastic bekers of zo, scheelt een hoop bagage