Wel of niet, wel of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jusi, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Alweer 5 dagen geleden heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Gisteren nog geen ongesteldheid te zien, dus heb ik die ochtend maar een testje gedaan. Ik zag geen streep, dus heb de test weggelegd. 's Middags dacht ik er ineens weer aan, dus pakte ik hem, en jawel, ik zag toch echt een héél licht streepje! :$
    Manlief is erg voorzichtig, die ziet wel iets, maar denkt ook weer dat het niets is.
    Ik heb de test vergeleken met die andere van een paar dagen geleden, en daar zag ik echt geen streepje.

Ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken, maar wat wel zeker is, is dat ik nu op dag 37 zit en nóg niet ongesteld ben..
    Mijn gemiddelde cyclus zit op dag 30. A.s. zaterdag ga ik er nog maar een testje tegenaan gooien, als ik zo lang kan wachten dan. ;)

Moest dit echt even kwijt, valt ook niet mee, zo lang al bezig zijn met zwanger worden. ;)
    Ow, en heb wel menstruatie-achtige buikpijn sinds zaterdag, vaag toch?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Testen die afgelezen worden buiten de tijd zijn negatief!!
    Maar ik begrijp je onzekerheid,zou ik ook hebben.
    Nog 2dg wachten en dan nog een testje doen,succes!

3. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hij is natuurlijk ongeldig buiten afleestijd.. maar hopelijk toch zaterdag een posi test! succes!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik dacht na het testen ook een licht streepje te zien, maar begon te twijfelen. Aangezien mijn zoontje mijn aandacht vroeg, heb ik de test weggelegd, en er dus niet meer aan gedacht.
    Pfff, dit is slopend zeg. ;)

Ow, en ik dacht dat je later ook nog wel kon aflezen..
    Het lijntje is dan toch opgedroogd, en beter te zien?
    Was bij mijn vorige zwangerschappen ook zo.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Als je het streepje meteen al zag dan wel inderdaad.
    Maar het kan natuurlijk ook zijn dat het streepje pas is ontstaan na de afleestijd. En dan is het niet geldig. En stel je hebt 'm meteen weg gelegd toen er nog niets te zien was en daarna wel dan is het ongeldig. Het kan dan ook een indrooglijntje zijn.
    Hoop natuurlijk voor jou dat het iets betekend en je snel een positieve test in je handen mag hebben. ;)

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Welk merk heb je getest? Sommige staan bekender om indrogers, persoonlijk denk ik dat zo'n test niet reageert op kattenpies om't zo te zeggen! Morgen, of als je zolang kunt wachten, overmorgen weer testen!
    Succes meid! Als't raak is, duim ik gezien je onderschrift op'n plakbeeb!

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, snap er echt niks meer van hoor!
    Vanochtend nog maar getest, en ik dacht wederom een héél licht streepje te zien.
    Later bij de andere test gehouden, maar het streepje van vandaag is toch echt lichter als die van een paar dagen terug. Vreemd toch? :(

Ik heb toch maar het ziekenhuis gebeld, en een afspraak bij de gyn nu, 25 april. Nu hopen dat ie door kan gaan ipv dat ik hem af moet zeggen omdat ik toch ongi geworden ben..
    Ook de huisarts gebeld, om te vragen hoe en wat, maar het kwam erop neer dat zij ook niet meer voor mij kunnen doen. Dat het streepje vandaag vager was vond zij ook vreemd, dus er zit niks anders op dan af te wachten.

Oh, en heb testen van matcare.nl, die goedkope.

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe eens een test van kruidvat 2voor 5 euro. Zijn ook goedkoop en betrouwbaar!!

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Die testen ken ik niet dus kan er weinig over zeggen.
    Meestal geen goed teken als streepjes lichter worden :(
    Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt meis, mocht je een kruidvat in de buurt hebben, is dat nog het proberen waard! Betrouwbare testen (2voor5, niet de plusjes...).

Succes!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee lijkt mij ook geen goed teken, dat ie lichter wordt.
    Feit is wel dat ik vandaag op dag 38 zit, er nog geen ongi is, én ik dus nog steeds niet weet of ik zwanger ben of niet.
    Ooh, mijn ei heb ik afgelopen maand ook gevoeld!
    Dat was rond 20 á 21 maart. Vaag toch? Dat is 3 weken geleden..

11. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zou toch wel erg nieuwsgierig zijn, waarom doe je niet nog een kruidvat testje. Lijkt me toch vervelend zo lang in onzekerheid zitten.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb vanochtend al getest he!
    En daarna moest mijn zoontje naar de psz, en toen kwam mijn vader de auto halen om naar de garage te brengen.
    Hij kwam hem pas brengen tegen de tijd toen ik mijn zoontje weer moest halen, dus geen gelegenheid gehad om naar het Kruidvat te gaan.
    (Zit hier niet in het dorp, moet een dorp verder zijn..)

13. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik wil je niet de put in praten, maar ik ben bang dat t niks is. Wanneer je na NOD negatief test, dan is de kans dat t positief gaat worden heeeel erg klein. Ik heb het ook ooit gehad. Ik had een heel regelmatige cyclus en ineens was ik een keer 3 weken over tijd. Heel de tijd wel lichte menstruatiekrampen, maar verder niks. Heel frustrerend. Ben toen zelfs bij de huisarts geweest voor een bloedtest, want ik geloofde alle testen die ik zelf deed niet. Maar na drie weken ineens gewoon ongi.

En om verdere onzekerheid te voorkomen gebruik ik altijd digitale testen. Ik test alleen nog maar minimaal 1 dag NA NOD. En als de test 'niet zwanger' zegt (wat ie helaas tot nu toe steeds doet :() dan is dat zo. Geen gezever over ik zag wel iets, of toch niet, of toch wel. Het kost wat, maar aan 1 test heb ik dan ook genoeg.

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, vanmorgen was het heel duidelijk, ik ben niet zwanger.
    Toen ik vanochtend wakker werd en naar het toilet ging, bleek dat ik ongesteld was. Of het is een vmk, zou natuurlijk ook nog eens kunnen...

Pfff.. wel erg hoor, mijn cyclus wordt steeds langer, 39! :$

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Balen meid!!
    Cote-d'or is het antwoord ;)

Deel Deze Pagina