Wilden het graag weten, maar voor de rest van de wereld is het dus een verrassing. (We weten het al ) Heb ooit geroepen dat ik nooit op kleur zou kopen. Doe ik dus wel
Wij willen het ook heel graag weten. 29 december hebben we een 4D echo dus waarschijnlijk zal dan ook te zien zijn wat het wordt Liefs mariska
Ik wil het zeker weten en ik zou niet weten waarom anderen het niet zouden mogen weten. Vind het een beetje flauw om aan iedereen te verzwijgen welk geslacht het is als je het zelf al weet, wat voor nut heeft dit? En als we een naam hebben, mogen anderen het ook al weten, tenslotte het babytje is er toch al?
Is wel leuk hoor, beetje geheimzinnigheid. En er zijn genoeg anderen die nog niet willen weten wat wij krijgen. Het hoeft toch ook geen nut te hebben? Of zie ik dat verkeerd? In onze vriendenkring hebben ze weddenschappen afgesloten toen ik vertelde dat ik zwanger ben. Die willen nog niet weten wat het is, want anders is de spanning van hun weddenschap af. En dat we naam niet vertellen, lijkt mij in ons geval logisch. Anders hadden we net zo goed meteen kunnen zeggen wat het is.
Hoi, Wij kiezen er voor om het niet te weten. Ik heb al heel wat echo's gehad, maar nog steeds niks gezien! Mannetje hoopt op een zoon, maar zal ook blij zijn met een meid. Mij maakt het echt niks uit. kamertje is wit met créme, lekker neutraal. Witte kleertjes spreken me ook meer aan, dan roze of blauw.
ik wist het al met 17weken met een pret echo.. een meissie haha dinsdag de 18e heb ik mijn 20weken echo hihi
Wij wilden het de eerste keer ook niet weten. Ik had wel heel erg het gevoel dat het een meisje werd en dat klopte ook. Helaas is zij 6 dagen na de bevalling overleden (zuurstoftekort bij bevalling). Nu ben ik ruim 32 weken zwanger en weet wel wat het wordt, zodat ik voor kan bereiden en een paar kleertjes kan kopen puur voor dit kindje. We kunnen dan al wennen aan de naam. Een paar mensen weten wat het wordt maar de naam blijft tot het eind geheim!
Even heel cliché: ik zou het niet willen weten, als het maar gezond is! Ik ken iemand die meerdere keren te horen kreeg dat ze een meisje zou krijgen, dus alles roze, zelfs geen jongensnaam.....en het werd een mooie zoon dus helemaal zeker is het ook niet!