2 dagen na eisprong voel ik mijn baarmoeder.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Frederike P., 20 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frederike P.

    20 jan 2006
    5
    0
    0
    Doornenburg
    Ik voel mijn baarmoeder constant.
    Dit 2 dagen na mijn eisprong.

    Ben ik zwanger? Zijn er meer dames die dit hebben gehad?

    Bij mijn 2 eerdere zwangerschappen (die helaas in een miskraam zijn uitgelopen) heb ik dit ook gevoeld.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    2 dagen na de eisprong is je eitje nog niet eens ingenesteld, kan me niet voorstellen dat je daar iets van voelt.

    ik heb na mijn eisprong altijd een soort zwaar gevoel in mijn baarmoeder... beetje als of er een strakke riem om zit.

    groetjes
     
  3. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik heb ook gelezen dat sommige vrouwen hun eisprong eerder hebben dan de calculator. Dus voel jij je iesprong altijd dan??? Want als dat niet zo is dan is het misschien wel een innesteling. je zou niet de eerste wezen ;) .

    Succes meid
     
  4. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Jeetje ik heb mijn baarmoeder nooit gevoeld laat staan een eisprong kun je dat omschrijven hoe dat voelt. Ik ben er wel nieuwschierig naar
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Een eisprong is zoals ik dat voel dan ... een behoorlijk trekkend gevoel in je buik. Soms zo erg at je niet eens recht op kan staan. Toen ik het voor het eerst had dacht ik aan een blinde darm ontsteking. (tja wist ik dat) Maar die symptomen komen aarig overeen. En het duurt ong een aantal uur tot een dag.
     
  6. Frederike P.

    20 jan 2006
    5
    0
    0
    Doornenburg
    Achteraf gezien heb ik eerder mijn eisprong gevoeld maar zijn op de hand te tellen. Ik voel het niet altijd, maar het was nu heftig want ik kon niet rechtop staan. Nu dacht ik dat het om een blinde darmontsteking ging.
    Maar wat ik nu voel heb ik bij de 2 eerdere zwangerschappen wel gehad. Het is net alsof mijn baarmoeder zich klaar aan het maken is voor een zwangerschap.
     
  7. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik voel altijd (althans de laatste twee keren) na mijn eisprong mijn baarmoeder. Een soort zeurende pijn die pas weg gaat als ik weer ongesteld ga worden. Het kan een teken zijn, maar hoeft dus niet helaas.
    Lastig he :cry:
     
  8. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    je mag vandaag testen ga je dat ook doen??? of heb je geen sypmies
     
  9. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Maandag ga ik pas testen.

    zie verhaal: komt er een lichtpuntje voor ster!
     
  10. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Frederik.P kun je misschien uitleggen wat voor gevoel het is?
    Nou heb ik bij mijn eerste zwangerschap niet echt op kwaaltjes gelet.
    Maar ik dus ook al de hele week een vaag gevoel in mn onderbuik, dus ben nieuwschierig.

    Groetjes Anna.
     
  11. Frederike P.

    20 jan 2006
    5
    0
    0
    Doornenburg
    Ik kan het niet beschrijven maar wat ik al eerder heb geschreven. Net of mijn baarmoeder bezig is om alles gereed te maken voor innesteling.
    Het doet geen pijn maar ik voel mijn baarmoeder.
    Ik kan het niet anders uitleggen.
     
  12. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi Ster ik heb je verhaal gelezen. En van dat ongezonde ik heb hetzelfde gedaan. Was er niet echt zozeer mee bezig want had wat geouwehoer op mijn werk ed. We zijn een weekendje weg geweest en even zero minded aan het ontspannen geweest. En nu ben ik ook overtijd. Ik heb zoiets van .. alsik nu heeeeel gezond ga doen zal het vast wel goed komen. (althans dat hoop k dan) Er zijn zat mensen die niet eens weten dat ze zwanger zijn en die doen nog ergere dingen en die krijgen toc ook een gezond kind. Maar als het niet raak is ga ik voortaan toch wel gezond leven hihi

    succes
     

Deel Deze Pagina