Mijn vriend en ik willen niet weten wat het wordt, maar als je zo hoort en leest zijn we onderhand nog de enige die het niet willen weten. Ze zeggen dat het makkelijker is met spullen kopen enzo. Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wil weten. Maar heel soms denk ik zal ik het toch willen weten, ben super nieuwsgierig! Ben benieuwd of ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen... Vandaag 15-5 bij de verloskundige het hartje gehoord!
Ik wil het heeel graag weten, niet alleen omdat het makkelijker is maar ook omdat ik denk dat ik daar tijdens de bevalling totaal niet mee bezig ben dus dan weet ik dat in ieder geval al
Ik vind het ook errug moeilijk, maar omdat vooral mijn vriend het liever pas bij de geboorte weet, hebben wij vanmorgen bij de 20 weken echo gezegd het niet te willen weten! Raar hoor, die echoscopiste weet het wel... wij niet!
Wij weten het ook nog niet. En diegene die de echo heeft gemaakt, heeft het ook niet gezien. Dus het blijft een complete verrassing.
Mijn vriend wilde t wel graag weten, ik vond t ook wel leuk als t een verrassing was gebleven. We weten t nu wel, en dat is ook wel leuk hoor. Had wel expres al de eerste kleertjes enzo gekocht voor de 20wk echo, vind t niet leuk asl dat zo standaard jongen of meisje is, en we wisten ook voor allebei al een naam. liefs
Wij weten het ook niet! Was voor ons allebei meteen duidelijk dat we het niet wilden weten. En ja, makkelijker met kleertjes kopen enzo? Makkelijker denk ik niet. Er is alleen minder keus als je het niet weet. En je hoeft niet eens zo heel veel te kopen, want je krijgt na de bevalling waarschijnlijk toch heel veel kleertjes. Vroeger wist men het toch ook niet? Wij vinden het juist spannend om het pas bij de geboorte te weten. Anders is er geen verrassing meer aan......
Wij wisten het niet. Ik en verder iedereen in mijn omgeving waren evan overtuigd dat het een jongen zou worden. Toen onze baby geboren was vroeg ik gelijk wat is het? En het was een meisje, Zo verschrikkelijk leuk om het niet te weten en dan bovenop het geluk dat het gezond is en vreselijk lief, nog de verassing van het geslacht. Mijn vriend en ik zijn echt blij dat we het niet wilden weten. Daar hebben we het nu nog weleens over. Ik had voor beide gelachten iets in huis gehaald, dus dat maakte niks uit.
Oei, dat maakt het voor ons extra spannend! Wij weten het ook niet (een beetje spanning in het leven moet er blijven!) en iedereen zegt een jongen. Dus ergens ga ik toch een beetje van een jongen uit. Maar als ik jouw verhaal lees, moet ik daar toch niet te hard op rekenen!
Wij weten het ook niet en willen het ook niet weten. Ik geloof dat sommige mensen in onze omgeving nieuwsgieriger zijn dan wijzelf. Ach, ik vind het juist wel leuk, is het een verassing en verder is het belangrijkste dat het gezond is. We hebben 2 muren blauw behangen, maar dat is gewoon omdat we dat een leuke frisse kleur vinden, kan net zo goed een meisje worden.
Nee nooit op rekenen. Ik heb het voorspelt gekregen via twee "helderzienden" Mensen die denken te weten hoe je de buik draagt dan zal er wel een jongen in zitten. Alle bakerpraatjes wezen op een jongen. De pendel voorspelde een jongen. En het is toch echt een meisje. Mischien is ze wel heel mannelijk,
Och ja, daar word je ook zo moe van. Mensen die zich blind gaan staren op de echo en allemaal hun mening kwijtmoeten. Allemaal wel iemand kennen die zo'n soort buik had en een jongen kreeg etc. Het zal wel.
wij willen het niet weten. de kleertjes ed heben we creme en wit gekocht. kamertje word ook creme kleurig . ik heb al vaak gehoord dat ze bv zeiden het word een meisje en dat ze alles roze maken en dat het toch een jongetje was . wij willen dat het voor ons ook een verrassing word.
ik wil het ok heel graag weten ben zo benieuwd 22 mei hebben we 20 weken echo en dan weten we het kan niet wachten
wij wilden het niet weten, we wilden na de bevalling ook zelf nog een verassing nl. een jongen of een meisje
Wij weten nog niet of we het willen weten. Het maakt mij niet zoveel uit, maar mijn vriend vindt het wel leuk om te weten. We kunnen er gelukkig nog even over denken. Het maakt me echt niet uit wat het gaat worden, hebben jullie eigenlijk een voorkeur? Ik hoorde iemand vandaag zeggen dat iedereen wel een kleine voorkeur heeft, maar ik heb dat niet. Ben benieuwd hoe dat bij jullie is! Groetjes, Mayke
Ik wilde het niet weten. Maar toen de 20-weekse echo was, en de VK vroeg, of ik een voorgevoel had, zei ik: een jongen, maar als je het kan zien, mag je het wel vertellen, ben nu nl. wel benieuwd of mijn voorgevoel klopt. Dat was dus niet zo, is een meid. Ben nu wel blij hoor, vooral omdat mijn ex, nu helemaal niets meer met mijn meid te maken wil hebben, als ze geboren is. Dus voor mij weer een last minder, en kan ik verder werken aan een toekomst met mijn nieuwe vriend..
Wij zaten te twijfelen of we het wilde weten maar met de 20 weken echo werd het toch te moeilijk om het niet te vragen . Enne was maar goed ook dat we het van haar te horen kregen, kwamen er later achter dat een van de echo foto's iets TE duidelijk was..... Een kleine met humor dus En met de pret echo van vorige week was het helemaal niet meer te missen . Valt me alleen wel op dat veel mensen in m'n omgeving het toch eigenlijk niet echt willen weten ( maar toch ook weer wel later )
Ik heb het allebei gehad: Bij mijn eerste wisten we het niet. Na de bevalling zag ik als eerste dat ik een meisje had. Voor mij een heel bijzonder moment, ik die het als eerste wist! Nu bij de wteede wilden we het wel weten. Ten eerste omdat je met een tweede zwangerschap wat minder ermee bezig bent (we wilden het zo dus iets specialer maken). Ten tweede omdat we qua kamer natuurlijk dezelfde meubels als mijn dochter gebruikten, maar we ook iets speciaals van deze kamer wilden maken. En ten slotte omdat we allebei gewoon enorm nieuwsgierig waren! Ik vond/vind het allebei erg bijzonder en speciaal en weet niet waar ik voor zou kiezen als ik er nog eentje zou krijgen (wat waarschinlijk nooit gebeurt)!
Ja wij wilde het heel graag weten...eigenlijk vanaf dat we wisten dat ik zwanger was zeiden we al..OO nog ff en we weten wat het wordt! We vinden het gewoon makkelijk, kleertjes, namen etc. Mensen uit de omgeving zijn wel nieuwsgierig hoor..wij hebben het namelijk niet verteld, alleen de ouders weten het! Iedereen raad maar wat en wij vinden het geweldig en lachen er heeeeel hard om! kus miek
Wij willen het ook graag weten, ook al twijfel ik soms nog wel wat...het maakt ons ook echt niet uit wat het is...alhoewel mijn vriend een lichte voorkeur heeft voor een jongen, maar dit komt meer omdat we Kylian zijn verloren...je had je helemaal ingesteld op een jongen..dus ik kan me dat wel voorstellen...als het een meisje is dan is hij er net zo gelukkig mee..en gezondheid staat natuurlijk voorop! We zijn gewoon heel nieuwschierig en ik vind het heerlijk om straks lekker te gaan shoppen voor echte jongens of meiden kleertjes als we maandag de echo hebben gehad en we hebben het mogen zien dan ga ik ook gelijk ff langs prenatal om een pakje te kopen heb er nu al zin in! liefs Pjetje