Nekplooimeting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door megamuts, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Hoii..

Ben super blij heb gisteren een nekplooimeting gehad (echo) Alles was goed! Het is al een heel klein mensje.. 68 mm

Ik had gisteren een afspraak ik dacht voor bloed te prikken. Kom ik ook nog eens 20 minuten te laat het was 13:20 uur en ik dacht 13:40 oeps :oops: Ik kon gelukkig ook nog terecht. Nou die vrouw was me toch een partij onaardig! ik had vorige week moeten bloedprikken en dit was een afspraak voor de echo. Je denk toch niet dat je hier kunt bloedprikken. Ik heel rustig gezegd dat ik nergens van af wist dat dit mijn 1ste zwangerschap is enzo. Maar ze bleef onaardig. :evil:

Maar goed ik heb een echo gehad en heb weer een mooie foto van onze kleine..

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat een onaardig mens zeg, ze kan toch wel wat begrip tonen, zij maakt zeker nooit een vergissing.
    ze vroegen aan ons ook of we een nekplooimeting wilde doen maar dat willen wij niet (iedereen die dat wel doet is het goed recht) de kans dat het misschien niet goed is dan zit ik de rest van me zwangerschap in de stress.
    de verloskundige zei donderdag al (liep eerst bij de gyn) ik geef je groot gelijk dat je het niet laat doen het is niet 100% zeker wat ze zeggen .

3. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Het is een kansberekening, en ik maak me eigen druk als ik niet weet of het goed is dus daarom heb ik het gedaan. Ieder ook voor zich natuurlijk!

Het heeft me wel weer een mooie echofoto opgeleverd.

Groetjes

4. Ik heb zelf ook een kansberekening laten doen in het ziekenhuis, moet zeggen dat ik de echoscopiste daar een stuk minder aardig vond dan de verloskundige bij 'mijn' praktijk. Jammer inderdaad!
    Overigens was de uitslag heel goed, dus ben toch blij dat ik 't gedaan heb, maar uiteraard moet iedereen het voor zich weten.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik moest voor de nekplooimeting bij het diagnostisch centrum in eindhoven. nou......... zooo onvriendelijk! Echt lopende band werk. Mijn kindje was op 12 wkn 5,4 cm.

ook bloedprikken was erg, die vrouw was echt chagerijnig en ongezellig.

Ik moet mijn 20 weken echo ook daar doen zou er niet iets anders mogelijk zijn?

6. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    he meiden
    wat is dat toch naar he al die chagerijnige mensen, we komen er toch niet voor niets.
    ik ga over een week voor de nekplooimeting,het is inhet ziekenhuis waar ik zelf werk dus ik ben benieuwd.

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik denk dat je dan gewoon de verkeerde persoon hebt getroffen.
    Wij zijn daar ook diverse keren geweest en hebben nog geen onvriendelijkheid meegemaakt.

8. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    gelukkig dat de nekplooimeting goed is verlopen!

Ik ben vorig jaar ook geweest,en bij mijn kleine werd een meting gedaan van 3,9.Dat was reden genoeg om een vruchtwaterpunctie te doen,en omdat het er niet best uitzag heb ik dat ook zonder twijfel gedaan.Helaas had ze down,en hebben wij ervoor gekozen om de bevalling met 17 weken na alle negatieve uitslagen in te laten lijden.

Ik weet echt nog goed wat ik dacht.. '' ik ben pas 24,we zijn allemaal gezond,ik ga er gewoon heen en het komt allemaal goed'',dus niet...het was een echte hamertje tik...

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @sas25: wat ontzettend k*t zeg! dat lijkt me echt verschrikkelijk.

ik ben er ook heengegaan met de het idee dat bevestigd gaat worden dat het wel goed zit.

Deel Deze Pagina