Ben het helemaal met je eens. In het begin twijfelde ik nog, maar hubbie was er vanaf het begin van overtuigd dat hij het niet wou weten. Hij heeft altijd een beeld gehad van de bevalling dat hij gefeliciteerd wordt met de mededeling "het is een...." Nou die verassing kon ik hem natuurlijk niet ontnemen. Wij vrouwen maken de hele zwangerschap al veel intenser mee dan de mannen. Moet je het dan per se weten omdat het makkelijker is met kleertjes en kleuren voor het kamertje? Het kamertje hebben we lila met lime (zie album), dus dat kan voor beide. Qua kleertjes kan je het neutraal houden dmv creme, wit en beige. Maar ook oranje, rood, geel en lime kan voor beide. Ik heb geen spijt gehad van onze beslissing om het geheim te houden, maar moet bekennen dat ik nu toch wel heel nieuwsgierig begin te worden hoor. (maar dat mag ook wel met 38 weken toch?)
Vanaf het begin wilde we niet weten wat het zou worden. Tussen de 20 weken echo en pret-echo was ik wel nieuwsgierig geworden! Bij de pret-echo heb ik de keus aan mijn man overgelaten en hij wiilde het niet weten. Dus we wachten af tot de bevalling. Maar het geeft wel iets extra bijzonders aan de bevalling vind ik. En voor het kamertje hebben we een neutrale kleur gekozen. Alleen het was iets moeilijker met het kopen van kleertjes. De meeste kleertjes zijn nu blauw of roze.