Wel of niet weten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by wondertjenr3, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik weet het niet hele zwangerschap niet
    iedereen weet tegenwoordig voor praktische
    zaken weten maar ik vind het juist mooi
    om het pas te weten bij de geboorte

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Stel je nou voor dat je het niet weet en het word een meisje. Veel spulletjes die je hebt zijn misschien wel neutraal? Wat voor een jongen én meisje geschikt is?
    En daarna komt er vast genoeg visite en mensen die roze spulletjes meenemen. Babykamer hoeft niet specifiek jongens of meisjes te zijn toch? Een neutrale kamer kun je in een mum van tijd opleuken met wat gekleurde spullen!
    Lijkt me heel bijzonder om tijdens de bevalling pas te ontdekken of het een jongen of een meisje is

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Dit maar dan met een zoon als oudste..

4. Sally1980

Sally1980 Actief lid

Jun 13, 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het niet weten. Het is onze eerste en we zeggen maar zo: 'het wordt een kindje'! :)

5. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Wij willen het ook niet weten. Nou ja, ik ben razend nieuwsgierig natuurlijk maar lijkt me logisch, mijn man en ik hebben het zo afgesproken. Af en toe vind ik het wel lastig want er zijn zoveel leuke kleertjes te koop die echt voor een jongetje of een meisje zijn, neutraal vind ik veel moeilijker om echt leuke dingen te vinden. Maar qua kamertje en zo vind ik het geen probleem, als het eenmaal zover is dan regelen we wat spulletjes in roze of blauw en dan komt het helemaal goed! Ik vind het idee van de verrassing toch wel heel erg leuk!

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bij de eerste wisten we het. Nu gekozen om het niet te weten vind het wel spannend hoor want ben hartstikke nieuwsgierig

7. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Ik wil het tegen die tijd (duimen dat ik volgend jaar snel zwanger ben) denk ik ook niet weten. De verrassing lijkt me geweldig: direct na de inspanning van de bevalling te horen krijgen het is een meisje/jongen! Lijkt me gewoon mooier dan met een apparaat het vaststellen, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ook ben ik bang dat ik, als ik het wel weet, een beetje door ga schieten met roze of blauwe dingen. Tegen de tijd dat het kindje er is ben ik de kleur wss spuugzat whaha.

Share This Page