Weer huisarts of gelijk Gyn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Arian, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Dames, even een korte vraag..

Vorig jaar December zijn we vanuit het ziekenhuis weer naar huis gestuurd, met de boodschap, "probeer het eerst nog maar een halfjaartje"...

Inmiddels alweer 3x ongesteld geweest, en we willen graag weer verder voor onderzoeken. Vooral omdat ik de laatste tijd veel last van buikpijn heb tussen de ovulatie en NOD. (lees: Elke dag en Veel)

Mijn vraag is nu dus, moeten we nu eerst weer naar de huisarts (voor een verwijsbrief o.i.d. ) Of kunnen we gelijk het ziekenhuis bellen, naar de afdelingen waar we vorig jaar ook zaten..

Heeft iemand een idee?
    Thanx!

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik zou weer contact met het ziekenhuis opnemen en je vragen/klachten voorleggen.

Weet niet wat ze allemaal al hebben onderzocht bij je. Als ze je niet willen helpen kun je altijd nog contact opnemen met je huisarts en vragen of hij je voor een second opinion naar een ander ziekenhuis wil sturen.

Succes!

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    toevallig heb ik vandaag ook naar het ZH gebeld voor een afspraak bij de gyn... hier was ik een hele lange tijd terug als eens eerder geweest.

de mevrouw vertelde mij dat ik wel weer een verwijsbrief nodig had van de HA omdat mijn laatste bezoek langer dan 1 jaar terug is...

misschien heb je der wat aan. ik zou gewoon even bellen naar de afdeling en dan even vragen of je een verwijsbrief nodig hebt.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    zh bellen zou ik zeggen? je bent er toch bekend?

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Je kan een nieuwe afspraak maken als je vorige bezoek korter dan een jaar geleden is. Dan geld je verwijsbrief van de dokter nog. Dus ik zou gewoon het ziekenhuis bellen. Succes!

Deel Deze Pagina