Vanmorgen de vk gebeld ivm mijn aanhoudende rugpijn {al een week of 2}. Op haar advies de huisarts gebeld, deze was net weg en het spreekuur was gedaan. Ik moest na 2 uur terug bellen of ik nog kon komen en een plasje afgeven. Voor vandaag heb ik me dus ziekgemeld. ik had avonddienst van 16uur tot 22uur... Heb een plasje afgegeven en ik heb een urine weg infectie waarschijnlijk of misschien ook daardoor rugpijn. Maar misschien ook niet, dat was moeilijk te zeggen en anders na het weekend even terug naar de huisarts... maar ik zit nu in dubio... moet ik het weekend nu wel of niet gaan werken! Ik vind dat allemaal zo moeilijk.... Wat moet ik hier nu mee.. me moeder heeft zoiets van; ik zou het weekend thuis blijven en daarna weer gaan als het beter gaat.
als jij jezelf niet goed voelt kun je beter thuis blijven .. je moet wel naar je lichaam luisteren en voldoende rust nemen.. doe waar jij je het beste bij voelt je kunt t desnoods gaan proberen en lukt het niet gauw weer naar huis en lekker rusten een paar dagen .
Ik heb ook een urineweginfectie. Voor de rest voel ik me vrij aardig, alleen af en toe wat buikpijn en vaak plassen. Ben ook lekker thuis gebleven gisteren en vandaag! Meld je lekker ziek joh
dit kon wel van e urine weg infectie komen.... maar ik voel me zo lullig.. het liefste meld ik me niet ziek omdat ik nog gewoon "alles" kan.. het is ook niet zo dat ik aan het bed gekluisterd ben. Maar die rug en idd vaak plassen en een gevoelge buik.... dat heb ik maja kan ik het dan ook maken om zaterdag avond met me ouders te gaan uit eten? eigenlijk wel he? of niet?
is een beetje een moeilijke vraag, ik weet ook niet of je veel uren werkt of niet. maar als je je ziek meld, en rugpijn is wel degelijk een excuus om je ziek te mogen melden net als buikpijn, kan het natuurlijk wel zijn dat ze het vreemd vinden om je dan in een restaurant te zien zitten. ligt natuurlijk ook aan wat voor werk je doet. ik heb vorige week ook urine laten testen, en in eerste instantie dachten ze aan blaasontsteking. waardoor ik een kuurtje kreeg. maar er is ook wat opgestuurd naar het lab, en vandaag moest ik terug komen, nu blijkt dat ik geen blaasontsteking heb. maar heb nog steeds te veel witte bloedcellen in de urine. waarschijnlijk ligt het kindje heel laag en drukt dat op de blaas, wat dus klachten geeft. en daar moet ik het maar mee doen...
mmm ik werk in de gehandicapten zorg.... op een groep met gedragsproblemen, zowel fysiek als verbaal... Ik loop er al twee weken rond met behoorlijk rugpijn dus in dat opzicht weten ze dat het niet goed gaat.......
Moeilijk. Wij hebben vanaaf een uitje met een paar collega's van mn werk. Maar... er komt ook een leidinggevende. Eigenlijk kan ik t dan niet maken om te gaan.. Maar wil wel graag. Ik bespreek t ff met mn vriend.
Hoi Anniek, Leg het uit aan je baas, zeg dat je niet kunt werken omdat je zo'n last hebt van je rug en zeg dat je je verder wel redelijk voelt, maar het even rustig aan moet doen nu. Mocht je dan iemand tegen komen tijdens het uit eten, dan kun je dat ook zo vertellen, toch ? En je hebt de kans om even een paar dagen op adem te komen. Sterkte ! Groetjes, Nikki F
heb me ziek gemeld... gelukkig heb ik lieve collega's die hadden al gezorgd dat het kon! wenste me veel beterschap en toch nog een goed feestje daar mijn ouders dit weekend 30 jaar getrouwd zijn... lief he!
Ik zou inderdaad lekker thuis blijven. JE rug zal het straks allemaal moeten dragen...Die kun je maar beter niet belasten als het pijn doet!
Ik zou de urineweginfectie goed uitzieken en tja dank dat je er sneller vanaf bent als je je ziekmeld. in de weekeinde is het altijd al veel harder werken vaak onderbezet enzo. ik vind dat je aan jezelf moet denken en je ziek moet melden.