Ik vind het juist voor hele kleintjes niet zo’n leuk park, omdat het zo ongelofelijk groot, druk en onoverzichtelijk is. Pas als je kinderen groot genoeg zijn om er zelf op pad te kunnen vind ik het leuk. Qua leeftijd wisselt het qua kind: zolang een kind zich goed vermaakt in de gemiddelde wat grotere speeltuin zullen ze Linneaushof zeker leuk vinden. En met mooi weer is het waterdeel erg leuk. Maar het is geen pretpark, dus als ze de speeltuin niet meer leuk vinden zal de lol hier ook wel snel af gaan. Overigens vind ik het zelf niet zo’n leuk park, het publiek vind ik eerlijk gezegd een tikkie aso. In de zomer hangt er echt zo’n ‘patatsfeer’. Maar goed, voor kinderen is het er wel echt leuk.
Dank je voor dat laatste Wij gaan straks, haha. Dochter vindt het echt superleuk. Vooral de waterspeeltuin. Denk dat het tot jaar of 10 leuk is. Te klein is niet leuk. Vanaf een jaar of 3 het leukste, dan kunnen ze zelf overal op en in klimmen. Zijn ook weleens eerder geweest, dan ben je constant je kind aan het helpen.
Het is nu niet druk, ze laten maar 25% van de normale capaciteit toe vanwege Corona. Ik vind het een leuk park en zoon (6) is al jaren fan, juist omdat het alleen om het spelen gaat, kinderen moeten alles zelf doen. Geen computers, geen digitale snufjes. Gewoon lekker actief buiten spelen. Bij slecht weer is het trouwens dus echt geen leuk park, binnengedeelte stelt weinig voor. Is ook nog gesloten nu. https://www.linnaeushof.nl/blog/de-heropening-is-goed-verlopen-linnaeushof-gaat-meer-bezoekers-toelaten/
Ik vind dit nog steeds een geweldig park met kinderen. Met echt heel jonge kinderen ben ik er nog nooit geweest, maar weet wel dat er aparte speeltuintjes vpor zijn. Wil binnenkort wel eens. Zeker leuk als het mooi weer is met het water.
Is het leuk voor een kind van 3 en bijna 6? Die van 3 is heel ondernemend en houdt van klimmen en niet bang. Kan ook al best veel zelf (of tenminste ik hoef niet meer steeds achter hem te staan hij kan dingen al goed inschatten)
Ze zijn dan 9 en 11 is het dan nog leuk? Moet zeggen de oudste is geen durfal en vind Ballorig ook nog leuk.
Die van 3 zal zich er zeker vermaken, maar omdat het zo vreselijk groot is kun je niet echt zelf ergens gaan zitten en toezicht houden, je loopt maar achter ze aan te drentelen. Vond ik heel vermoeiend . Ik vind het vooral leuk zodra je kan zeggen ‘wij zitten daar, veel plezier’. 9 en 11 lijken me prima leeftijden, echt genoeg te doen!
Patatsfeer @iederen; is die kabelbaan over het water er nog? Ik woonde er niet zo ver vanaf en vond die heel erg tof