zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by danielleh, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielleh

danielleh Lid

Mar 24, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

mijn naam is danielle en ben net nieuw op de forum
    en ik zit met een zenuwslopend dilema.
    ik ben op 5 feb gestopt met de pil en ben 10 feb tot 15 feb ongesteld geweest.
    ik zou dus 10 maart weer ong moeten worden maar dat ben ik helaas niet geworden.
    ik had na 3 dagen een test gedaan en die was negatief toen weer de na 10 dagen en die was ook negatief:(.toen waren we in het ziekenhuis want daar was een opendag en kwamen langs een kraam voor moeders voor moeders....daar met die mevr een test gedaan en die zij dat ik heel pril was ze zag een heel licht roze streepje maar ik zelf zag niks.
    toen toch thuis smiddags nog 1tje gedaan en ja hoor een heel licht roze streepje ook met de test van moeders voor moeders wij natuurlijk hartstikke blij en heb gelijk foto op me tel gemaakt.3 dagen later weer een test om te kijken of hij donkerder werd maar er kwam helemaal niks (kruidvat test 2 voor 5 euro)dus dacht bel de huisharts en die zij wacht nog maar een week af en kom daarna maar langs alleen ik kon niet wachten en heb toen digitale gehaald en daar kwam duidelijk niet zwanger maar op :(1 test toch wel een heel licht roze streepje wat moet ik nu?
    ik heb wel veel steken rond mijn schaambod en savonds na het eten misselijk en en veel gerommel in mijn buik.
    weet iemand wat ik hier mee aan moet?

p.s. wij hebben al een een zoontje van 3

groetjes danielle

2. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Over het algemeen zijn die clearblue testen heel goed dus ik zou er (helaas) van uit gaan dat je niet zwanger bent. Of mss een vm hebt gehad. Ik denk dat je nog even meot afwachten tot je menstruatie komt je bent ook net met van de pil af dus je lichaam is nog aan het ontpillen.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou zeggen dat je niet zwanger bent. Je hebt een aantal nega testen gehad en de streep op de MvM test was eigenlijk niet echt duidelijk.

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Als je op 10 feb. volledig met de pil gestopt bent (om te proberen voor een beeb te gaan), dan is je lichaam nu waarschijnlijk aan het ontpillen.
    Je kan er dan dus ook niet gelijk vanuit gaan dat je cyclus 28 is zoals met de pil. Dit kan ook veel langer of korter zijn.

Het misselijk zijn en dat gerommel in je buik heerst weer. Bij mij thuis hebben al 3 mensen deze verschijnselen gehad en bleken buikgriep te hebben!
    Dus ik zou deze klachten dan ook niet wijten aan een zwangerschap!

Ik zou zeker nog een weekje wachten en dan nogmaals een testje doen!

5. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Of nog een testje van kruidvat doen, de 2 voor 5 euro.
    Die zijn gevoelig en kunnen al vroeg zien of je zwanger bent.

6. danielleh

danielleh Lid

Mar 24, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die heb ik al gedaan en daar kwam gister op allebij maar 1 streepje te staan.dit is de test van moeders voor moeders zaterdag 20 maart het is via me mobiel genomen en heb het geprobeerd om het via me fototoestel over te fotograveren maar dat ging niet echt super maar iedereen zegt op me tel dat ze een heeeeel licht streepje zien je moet wel echt goed kijken zo is hij erg onduidelijk

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    sja daar staat wel een streepje op idd.. maar probeer het anders vrijdagochtend nog een keer te testen met die van kruidvat 2 voor 5 euro

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    op de mvm test zie ik m wel degelijk.. vrumd dat andere testen negatief geven..

9. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik zie hem op de MvM! Misschien toch een vmk? Zou nog een aantal dagen wachten en dan nog een test doen. De digitale CB met indicator schijnt gevoeliger te zijn dan die zonder. Misschien krijg je dan duidelijkheid. Succes!

10. danielleh

danielleh Lid

Mar 24, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 danielleh, Mar 24, 2010
    Last edited: Mar 24, 2010
    oke dus ben ik toch niet gek dat ik een streepje zie:)...natuurlijk zie je hem zo via me mobiel beter als dat ik hem over moest fotograveren maar wat moet ik nu volgens jullie doen gewoon nog afwachten of huisarts?en zou ik dus wel zwanger kunnen zijn?
    hoop dat toch niet een vmk:(

groetjes

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met vmk word Vroege miskraam bedoelt... Maar ik zou nog even een paar dagen wachten. Je kan de huisarts bellen, maar zover ik hier lees, zeggen die ook meestal: Even wachten nog...als het toch goed is, dan heb je over een aantal dagen wel een positieve test, met welke test je ook doet. Misschien zondag nog eens testen, als je dan nog je menstruatie niet gehad hebt.

12. danielleh

danielleh Lid

Mar 24, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik heb sinds gister avond 7 uur echt hele erge steken bij de linkerkant van me schaambod echt hevig deed zo erg zeer en ook veel krampen.....bij na het toilet gaan lichte roze afgeveegd en vanacht nog steeds zo pijn gehad en tegen 4 uur ging het wel weer en ben ik inslaap gevallen eindelijk toen ik wakker werd zat me broek onder de bloed en bij naar het toilet gaan allemaal kleine dikke stolsols heb ik nu dus toch een vmk gehad?

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh meis.. daar lijkt het idd wel op.. klinkt heel herkenbaar iig...krampen stolsels en bloed is geen goed teken..bel anders voor je eigen gemoedsrust de verloskundige in je buurt.. zij kan je zeggen waar je op moet letten enzo... puur voor je eigen gevoel.. tis niet niks..

Dikke knuff

14. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Sterkte meis, een vmk is niet niks.
    Het is dat je nu wist dat je zwanger was, anders denk je dat het een hevigere ongesteldheid is.

*knuf*

15. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    huisarts en die foto van moedersvoormoeders test laten zien

Liefs

16. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    ik denk een vmk

Liefs

17. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    sterkte meid!

18. danielleh

danielleh Lid

Mar 24, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb me de verloskundige gebeld die ik ook had voor ons zoontje en het hele verhaal uitgelecht.
    ze zegt ook dat het allemaal uitkomt hoe ik het beschrijf op een vmk:(:(:(en dat de bloeding wel hevig en een week kon aanhouden.
    en als we toch door wouden gaan(wat we zeker doen)voor een 2de ik beter eerst kon wachten totdat ik weer ong ben geweest.ik zou nu 5,5 weken zwanger zijn(geweest)dit is echt geen leuk nieuws voor ons helaas:(

allemaal bedankt voor jullie reacties

19. Veel sterkte meid!

20. danielleh

danielleh Lid

Mar 24, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    #20 danielleh, Mar 27, 2010
    Last edited: Mar 27, 2010
    ik heb nog een vraag.
    volgen de vk zou ik dus op bijna 6 weken zitten maar omdat ik dus vongens haar vmk heb gehad niet meer.ik lees dat bij veel vrouwen dat het zelf uit je lichaam gaat maar ook wel operatief .ik heb nog geen stolsels grote of vruchtje gezien kan dat nog komen ?

Share This Page