Wel of niet zwange

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LiesHeems, Mar 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lies weet je al iets?? Hoop dat het positief is! Predictor moet je nooit meer gebruiken, dat zijn shittesten.

Manousch: heel veel sterkte! Hou er wel een beetje rekening mee dat je echt nog even moet wachten op de bloedtesten. Het is vreemd dat zowel de testen als de cb minder aangeven. Maar ik hoop natuurlijk ontzettend dat je onwijs goed nieuws krijgt!!

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    @manouch:OW wat spannend!! Zal voor je duimen..

En voor de TS, hoe is het nu?

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb het ook een keer gehad, een week na mijn nod, positief met babyboomshop en daarna alleen nog maar negatief. Zit nog steeds in de zelfde cyclus. Dag 72 inmiddels... maar helaas niet zwanger!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik ben benieuwd of er al meer nieuws is.....

5. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Wat fijn dat jullie allemaal zo snel reageren. Vandaag toch maar weer die van kruidvat gedaan en die was gelukkig toch weer donkerder. Bij de dokter was de test minimaal, maar wel zwanger. Moet nu gewoon geduld hebben en de bloedwaardes afwachten.

Debby, wat is eigenlijk nod? Ben niet zo met die termen bekend.

Jammer dan Lies niet meer reageert, hoop dat alles goed met haar is!

Alle meiden die zwanger zijn ( leuk die onderstaande balken), geniet ervan en proficiat! Ik hoop dat ook wij snel kunnen genieten van onze zwangerschap.
    Hoe hebben jullie eigenlijk die balk geregeld?

Groetjes
    Manousch Xx

6. fafa

fafa Niet meer actief

voor een tutorial om een balk (banner) te plaatsen, zie:

YouTube - zwp01.mov

En NOD is Niet Ongesteldheids Dag (of Datum), dus de dag waarop je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar waarop je hoopt dat je het niet wordt.

7. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Pfff, bloedwaarde met 4 weken en 6 dagen was 182. Een beetje laag en dus afwachten op volgende week. Overal lees je verschillende waardes welke je moet hebben. Volgens mij krijg je nooit meer rust als je eenmaal de kinderwens hebt! Voel me al 3 jaar gestresst en dat is ook niet echt bevordelijk!!!

8. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    ff checken

9. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend manousch! ik duim voor je hoor en wat geweldig dat je op een natuurlijke manier zwanger bent geworden zeg!!

Share This Page