Hoi lieve mensen, Predictor geeft mij vanmorgen een positieve uitslag en nou heb ik net clearblue gedaan en die zegt weer van niet. wie heeft er ervaring met predictor?
Predictor geeft vaak vals positief aan. Ik ben bang dat je de uitslag van de CB gewoon moet aanhouden Jammer meis.
predictor komt er hier nooit meer in. heeft mij een vals posie test gegeven tijd geleden. Ik denk dat je de clerbleu aan moet houden helaas.
Oei.. Predictor staat erom bekend dat hij vals positief geeft. Ben net als de andere meiden bang dat je niet zwanger bent.
vals positief.. heeft predictor wel vaker.. heb je de vroege of de normale gebruikt en cb heeft meer hcg nodig dan andere he
Bij mij komt de predictor er ook niet meer in. Gaf ook bij mij vals positief aan. Kruidvat 2v 5 euro is toch wel een van de betere. Succes
Test het over een paar dagen nog een keer. CB heeft veel meer hcg nodig dan andere testen. en anders die van kruidvat morgenochtend proberen.
Heb hier over predictor de gekste verhalen gelezen... van mannen die zwanger zouden zijn en kraanwater dat een tweede streepje geeft aan toe. Cb heb ik idd vaker over gelezen dat ie meer HCG nodig heeft. CB met indicator schijnt gevoeliger te zijn. Ik zou als ik jou was kv2v5 testen halen. Die zijn gevoelig, betrouwbaar en betaalbaar... Liefs mij
Heb het ook gehoord. Vind het maar raar! Een van NL's bekendste merken en dan zo slecht scoren. Dat het verkocht mag worden..!