Had een witte test vanochtend. Temperatuur blijft netjes hoog, maar de testen vertonen geen strepen. Ik had in de avond of nacht van zaterdag op zondag 1,5 week geleden mijn eisprong. In de ochtend van zaterdag positieve ovulatietest en 's avonds negatieve ovulatietest. Zondag was mijn temperatuur gestegen, hoger dan basaal. Zit dus tussen 10 en 11DPO in. Heb wel al klachtjes, moe, misselijk, sterkere geurwaarneming. Is er nog hoop dat hij later positief kan worden?
Als je zwangerschapsklachten hebt dan zou je inmiddels wel een positieve test moeten hebben ben ik bang. Daarmee zeg ik niet dat het niet alsnog kan hoor, de meeste vrouwen testen pas vanaf 12/13 dpo positief. Maar echte zwangerschapsklachten hangen samen met hcg en dat zou je moeten zien op een test
11dpo is nog te vroeg om te testen hoor. Ik zit nu op 12 dpo en mijn test is vals positief (vanwege Pregnyl dat ik heb gespoten). Maar ik moet zeggen dat ik dan ook geen klachten heb. Ik ga wel komende tijd doortesten om te kijken of de streep lichter gaat worden (of natuurlijk donkerder haha).