Dag dames, Ik ben sinds Oktober 2012 met de pil gestopt en beninmiddels al heel wat ziekenhuis bezoekjes verder ivm pcos. Nu ben ik afgelopen januari geopereerd en heb ik eindelijk sinds maart een eigen cyclus. Mijn cyclus was 38-35-32 de laatste maanden met 1 missed abortion. Nu was ik vorige week aan de haal met ouvlatie testen en ik kreeg een smiley. Gisteren dacht ik cervixslijm te hebben en ben ik dus weer een ovulatietest gaan doen. Vreemd maar weer positief Op forums gelezen dat je dan weleens zwanger zou kunnen zijn. Dus ik heb er gisterenavond laat een clearbeu digitaal tegenaan gegooid. EN wat denk je ZWANGER zegt hij. Ik ben zo in de war, kan zo'n test onjuist zijn? Of is dat onmogelijk? Het stond er ook vrij snel..... Ik plaat hier een foto, iemand ervaring met als die twijfels etc? Het zou betekenen dat mijn laatste cyclus weer korter is geworden. Ik wil het liefst schreeuwen van geluk....maar ik durf niet . iemand tips?
Net weer getest met een iets andere test die ook indicatie geeft hoever.....en wat denk je NIET zwanger :x Serieus ik heb altijd van die rare dingen met het zwanger worden! Ongelofelijk....Iemand ervaringen hiermee eerst positieve clearblue en dan negatief !!! Wat moet ik nu....en hoe kan hij gisteren nou positief zijn geweest?
Hè wat rot die onzekerheid! Het kan liggen aan de concentratie van je urine. Was het ochtend urine of had je veel gedronken? Ik zou morgen een nieuwe test doen met ochtend urine en anders bij twijfel je huisarts bellen voor een bloedonderzoek. Succes en laat je het weten?
Jaa inderdaad, met welke urine heb je getest? Als je 1e (positief) namelijk met ochtend urine was en je 2e (negatief) met middagurine is alles nog mogelijk hoor! ClearBlue kun je pas gebruiken vanaf NOD dus niet echt gevoelig. Ik zou er echt morgenochtend nog een doen, dan weet je het zeker! Spannend meid!
Dank je wel voor je reactie. Tuurlijk houdt ik je op de hoogte als je dat wilt. Weet je wat ik me afvraag? Kan een clearblue zwanger aangeven als je het echt niet bent???
Hmmmm daar durf ik je eigenlijk geen antwoord op te geven.. het enige wat ik weet is dat CB volgens mij vrij betrouwbaar is toch meiden? Ik lees vaak dat meiden hier met CB eindigen qua testen voor die laatste zekerheid... Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gelezen dat CB vaak vals positief is ofzo...
Bij ongeveer alle goedkopere testen krijg ik een lichte streep tijdens mijn lh piek (vlak voor ei) maar heb de cb daarvoor nooit geprobeerd die vond ik te prijzig om mee te testen tijdens eisprong Ik ben heel benieuwd ts! Spannend zeg! Wanneer ga je weer testen?
Er was hier iemand die wel met een CB Digitaal positief had getest.....op haar eisprong! Een dag later was deze ook bij haar negatief en twee weken later werd ze ongesteld. Het schijnt dus wel te kunnen reageren op je ei. Temeer je aangeeft vruchtbaar slij te hebben en een smiley op je ovulatietest. Klussen dus! Overigens geeft een ovulatietest je LHpiek weer. Het wil niet zeggen dat je ei ook daadwerkelijk springt. Gezien je PCOS kan het zijn dat je ei vorige week heeft geprobeerd te springen, maar dat dit niet gelukt is en waagt je ei bij deze een nieuwe poging.
Net weer getest alles negatief vond het ook zo raar. Ik verwacht mijn menstruatie pas volgende week woensdag. Maar heb dus nu sowieso te vroeg getest. Echter denk ik altijd als je al zwanger bent dan staat er wel een mini streepje bv. Wat een rotgevoel.....en ik maar denken dat clearblue supergoed is.
ik wil je geen valse hoop geven maar kan het niet zijn dat de eerste test toch iets van hcg heeft opgespoort en je eigenlijk gewoon te vroeg test? ik zeg al wil je geen valse hoop geven maar vind zo raar dat hij zegt zwanger terwijl het niet zo is..
Ja maar hoe kunnen we dan die negatieve testen verklaren? Kan dat dan eerst 1 positief en dan 3 negatief op 8 dagen voor nod?
Zoals ik al zei ik heb met bijna alle goedkopere zw testen lichte strepen tijdens eisprong/lh piek. Dus het is best denkbaar dat ook de cb digi daarop kan reageren, hoewel het natuurlijk nooit zou moeten mogen! Heel erg balen, maar wie weet komt die posi test er nog wel aan deze ronde! Succes!
We zullen zien.... Volgende week woensdag moet ik ongesteld worden. Maar heb de hoop al laten zakken. Binnenkort denk maar verder in het ziekenhuis. Begin aardig ongeduldig te worden
8 dagen voor NOD vind ik onwijs vroeg om te testen en ik zou dat zeker niet als definitief beschouwen. Waar die ene positieve vandaan komt snap ik ook niet goed, maar het is nog hartstikke vroeg! 8 dagen voor NOD is dat bij jou ook 6dpo? Volgens mij nestelt het embryo zich gemiddeld pas tussen 6dpo en 10dpo in en begint de productie van HCG daarna. Dat komt in ieder geval wel overeen met mijn eigen ervaring dat ik rond 12dpo goed zichtbare streepjes had op een K2v5. Heb je nog medicatie gebruikt rondom je eisprong? Pregnyl of anderszins? Zelf test ik altijd met de K2v5, die vind ik het meest prettig in gebruik en qua vergelijken met elkaar.